kaszanka (P)

1. Data: 2002-07-08 14:05:56

Temat: kaszanka (P)
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam taki oto sposob: na patelni odrobine podsmaza sie cebule drobno
pokrojona
(mozna tez papryke), w to kaszanke i dobrze podsmazyc.
Do tego np. pokrojone pomidory doprawione wedlug gustu.
No i do popicia zsiadle mleko (lub jak ktos idzie na latwizne kefir).
Pychota.
I jeszcze takie pytanie:
Jak Wy dordzy grupowicze przyrzadzacie kaszanke, jezeli wogole to robicie
;-)

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-08 14:12:04

Temat: Re: kaszanka (P)
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> I jeszcze takie pytanie:
> Jak Wy dordzy grupowicze przyrzadzacie kaszanke, jezeli wogole to robicie

kaszanki nie robię, ale ostatnio miałem krupnioki rodem z hali targowej.
Przepis był prosty: chleb, musztarda i krupnioki z cebulką przysmażone.
Aż mi się źryć chce ;-)

Waldek

1. Data: 2002-07-08 14:58:00

Od: "Malcolm Colins" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

dwa przepisy.
1. kaszanka z jajkiem, wbic jajko do kaszanki jak juz bedzie prawie gotowa,
i poczekac az sie zacznie scinac jak do jajecznicy.
2. Moj ulubiony. Dusimy cebule z ...jablkiem, a jak wszystko jest gotowe to
mieszamy z kaszanka.
Lub druga wersja do juz usmazonej kaszanki, dodac dzem jablkowy. Ilosc dzemu
jablkowego uzalezniona jest od gustu, osoby ktora ja je. Wydaje mi sie ze
jest to przepis za wschodniej granicy.
3. i jeszcze...kaszanka z wody, na gotujaca sie wode wrzucic kaszanke, w
calosci, w skorce i gotowac jak normalna kielbase. Tez calkiem niezle,
polecam do tego sos chrzanowy.

--
Z powazaniem
Malcolm Colins

1. Data: 2002-07-08 17:27:04

Od: i...@r...com.pl (rzeczoznawcyap-info) szukaj wiadomości tego autora

From: "Domin" <s...@p...onet.pl>

> [...]
> I jeszcze takie pytanie:
> Jak Wy dordzy grupowicze przyrzadzacie kaszanke, jezeli wogole to robicie

Obrac delikatnie z blonki, zawinac w folie aluminiowa z kilkoma plastrami
cebulki, szczypta soli (chyba, ze kaszana slona) i co nam tam wyobraznia
podpowie. Na grill !!! Jak cebulka miekka (ok. 15/20 min) gotowe. Po prostu
lepsze niz nektar i ambrozja ;-))

Macabra

1. Data: 2002-07-08 18:54:08

Od: "Andy N." <l...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Domin" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> I jeszcze takie pytanie:
> Jak Wy dordzy grupowicze przyrzadzacie kaszanke, jezeli wogole to robicie

Pytanie mam kaszankowe:

Czy ktos widzial mozliwosc zakupu kaszanki (a rowniez sloninki) tak jak
kiedys byla w Baltonie sprzedawana. Byly to kilowe puszki. Ta kaszanka
przysmazona z cebulka - to byla pycha. A sloninke z puszki mozna bylo lyzka
jesc.

ANDY

1. Data: 2002-07-08 19:37:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiedys byla w Baltonie sprzedawana. Byly to kilowe puszki. Ta kaszanka
> przysmazona z cebulka - to byla pycha. A sloninke z puszki mozna bylo

Socjalizm ci sie marzy?
Nigdy nawet za cene kaszanki!!!
A jak takowa zrobic znajdziesz w archiwum.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-09 07:08:25

Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domin <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam.
> Mam taki oto sposob: na patelni odrobine podsmaza sie cebule drobno
> pokrojona

i kiełbasy dobrej dodać i podsmażyć z cebulą i w to kaszankę. Smażyć, posypać
obficie majerankiem (w lecie świeży!!!) i wydać, z musztardą, sarepską.
Chrupiąca bułka, Marzenie, Poezja :-)

Co je Miller na śniadanie?
test
Co można zrobic
cukinia
czy macie dobry, sprawdzony patent na nalesniki... ???