kaszel, ból gardła

1. Data: 2004-12-03 20:13:35

Temat: kaszel, ból gardła
Od: "tomek" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od ponad dwóch miesięcy męczy mnie kaszel i ból gardła. Niby zapalenie
tchawicy, chociaz juz sam nie wiem...
Na początku leczyłem sie "domowymi sposobami", potem poszedlem do lekarza (3
razy). Nie pomógł antybiotyk Duomox, ani Bioparox. Nie pomagają też żadne
syropy ani leki typu Sebidin, Cholinex, ACC200, itp.

Mam już dosc chodzenia po lekarzach, więc może doradzicie mi jak sie
wyleczyć z tej choroby? Moze jest cos skutecznego bez recepty?

Po drugie: czy pani doktor przepisując mi antybiotyk nie pomyliła się
przypadkiem? Podczas drugiej wizyty u innego lekarza usłyszałem ze jest to
wirusowe zapalenie gardła, czy jakoś tak. Z tego co słyszałem to antybiotyki
nie działają na wirusy.

Z góry dziękuje za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2004-12-03 20:18:21

Temat: Re: kaszel, ból gardła
Od: meg <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi osobiscie pomaga na bol gardla Tymsal tj. wyciag tymiankowo-szalwiowy
Herbapolu. Psika sie kilka razy dziennie. Kiedys polecila mi kolezanka.
Zycze powrotu do zdrowia

3. Data: 2004-12-03 21:09:27

Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wrote:
> [...]
> wirusowe zapalenie gardła, czy jakoś tak. Z tego co słyszałem to antybiotyki

Rok temu leczyłem się na podobne problemy
różnymi antybiotykami (duomox, rovamycyna i coś tam jeszcze).
Kuracja trwała ponad miesiąc i nic mi nie pomagało
dopóki nie zdobyłem się na heroiczny czyn
w postaci tygodniowej kuracji czosnkiem (główka czosnku dziennie).
Oczywiście jak pracujesz z ludzmi, to nie za bardzo polecam ;)

M.

4. Data: 2004-12-05 17:04:17

Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razy). Nie pomógł antybiotyk Duomox, ani Bioparox. Nie pomagają też żadne
> syropy ani leki typu Sebidin, Cholinex, ACC200, itp.

o w morde - mam cos podobnego, od dwoch miesiecy problemy z gardlem i do
tego na poczatku bylo zapalenie oskrzeli, po ktorym zostal dziwny, rzadko
wystepujacy ale bardzo mocny kaszel

lekarz dal mi ostatnio leki na alergie, ale poprawa jest nieduza

antybiotyki tez nie dzialaja (bioparox plus dwa doustne augmentin i suamed -
kuracja kazdym po 10 dni)

jak znajdziesz jakis pomysl, daj znac

co to moze oznaczac?
Poszukiwany dobry psychiatra w Warszawie
Toksoplazmoza - proszę o interpretację wyników badań
Radiografia cyfrowa
Okulistyczne pytanie :)