kaszel nad ranem

1. Data: 2007-09-29 18:28:15

Temat: kaszel nad ranem
Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byliśmy u lekarza, bo przez ostatnich kilka nocy syn budził się
o 5 rano z atakiem kaszlu, który trwał godzinę lub póltorej. Trochę
kaszlał na mokro, trochę na sucho. Poźniej mu mijało i nic w ciagu dnia
się nie działo. Żadnych dodatkowych objawów, takich jak temperatura,
katar czy cokolwiek. Tylko ten kaszel nad ranem.
Osłuchowo jest w porządku, gardło czyste. Dziecko zdrowiusieńkie.
A On kaszle nad ranem.
Zastanawiałam się nad alergią na coś, ale na co? Nigdy nie miał objawów
uczulenia na cokolwiek. Raz chyba we wczesnym niemowlęctwie wysypało Go
po Hiconcilu, a tak nic.
Nie wiem co o tym myśleć. Ktoś ma jakiś pomysł? Robaki? Alergia?

Anka P.

2. Data: 2007-09-29 18:42:22

Temat: Re: kaszel nad ranem
Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 29 Sep 2007 20:28:15 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Anka P., a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Nie wiem co o tym myśleć. Ktoś ma jakiś pomysł? Robaki?

Na pierwszy rzut - koniecznie wykluczcie glisty - ale nie jednorazowym
badaniem kalu tylko tak z pieciokrotnym, w dobrym laboratorium - co kilka
dni - no chyba ze ktores da wynik pozytywny,
Glisty skladaja jaja raz na jakis czas i trudno jest w ten moment utrafic.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2007-09-29 20:04:45

Od: Gerard <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka P. pisze:
> [...]
> po Hiconcilu, a tak nic.
> Nie wiem co o tym myśleć. Ktoś ma jakiś pomysł? Robaki? Alergia?

Ja zadałbym pytanie czy nie zbiegło to sie w czasie z uruchomieniem
centralnego ogrzewania ? Jeśli tak to i alergię brałbym pod uwagę.

4. Data: 2007-09-29 20:22:51

Od: "Monik" <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dla mnie to kaszel po infekcji, nie wiem czy sam przejdzie
pzdr

5. Data: 2007-09-29 20:35:06

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-09-29 22:04, Gerard napisał/a:

> Ja zadałbym pytanie czy nie zbiegło to sie w czasie z uruchomieniem
> centralnego ogrzewania ? Jeśli tak to i alergię brałbym pod uwagę.

Zbiegło się w czasie, ale:
a) kaloryfer mam skręcony do minimum i nie dogrzewam mieszkania, bo całą
rodziną wolimy temperaturę 19-20 stopni celsjusza
b) kontroluję wilgotność powietrza, która na razie oscyluje w okolicy
50%, więc jest wystarczająca
c) w nocy okna są pootwierane

Anka P.

6. Data: 2007-09-29 20:37:09

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-09-29 22:22, Monik napisał/a:

> dla mnie to kaszel po infekcji, nie wiem czy sam przejdzie

Jedyną infekcją jaką syn miał ostatnio to był niewielki katar, jakieś 2
tygodnie temu.
Zresztą wczoraj byliśmy u lekarza, który dokładnie osłuchał i zbadał
małego. Osłuchowo ok, gardło ok. Nie ma sie do czego przyczepić.

Anka P.

7. Data: 2007-09-30 12:35:42

Od: "Monika " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

piszę z doświadczenia, nie raz mieliśmy właśnie takie dziwne kaszle np.
tylko w nocy lub tylko po wstaniu, a wciągu dnia cisza.
pzdr

8. Data: 2007-10-01 13:22:38

Od: "ser" <s...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Normalna rzecz że najwięcej śluzu się gromadzi po kilku godzinach snu. Śluz
spływa z nosa z głębokiego kataru i powoduje zachłyśnięcie nim a stąd
kaszel. Niestety ale na obniżoną odporność nie ma leków, są tylko leki
wspomagające. Obniżona odporność jest normalna w tym wieku, więc trzeba
zachować dodatkowe środki ostrożności. Nie pić zimnych płynów ani nie jeść
bez podgrzania w piecyku mikrofalowym. Nawet nie pić płynów o temperaturze
pokojowej ani gazowanych. Pić tylko ciepłe ze stalowego termosu.

utrata przytomności z biegunką
marszczenie się opuszków palców :P
Spuchnięte jądro po zoperowanej przepuklinie
Zwapnienie Szyszynki
nadciśnienie, kołatanie