Dzudzu

1. Data: 2004-02-09 16:16:18

Temat: Dzudzu
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzudzu o sobie:

Jestem pracownicą Wydziału Oświaty, Kultury i Sporty Urzędu Miasta i z
doświadczenia wiem, że kuratoria często podają mylne informacje. To my
ich
informujemy o wakatach, bo to u nas szkoły składają projekty arkuszy
organizacyjnych, według naszych warunków brzegowych.
AA
http://glinki.com/?l=yKQa

Polecam sprawdzić wymogi, dotyczące nauczycieli informatyki i
technologii
informacyjnej [...]
AA
http://glinki.com/?l=Tfm0

Nie mam nic wspólnego z dżdżownicą z pl.rec.kuchnia. Korzystam z cudzego
komputera.
AA
http://glinki.com/?l=iXIk

> To ciekawe, dlaczego masz takiego samego maila jak "tamta" dżdżownica
> pl.rec.kuchnia? Jak to wytłumaczysz? To ostatni post skierowany do
Ciebie -
> nie mam zamiaru karmić TROLLA.
Bo korzystam z cudzego kompa i nie zamierzam komuś grzebać w kompie,
zmieniać ustawień. Skąd mogłem wiedzieć, że z tego kompa ktoś pisze na
pl.rec.kuchnia? Nie jestem TROLLEM. Dla mnie EOT. Więcej nic nie mam do
powiedzenia. Nie będę udowadniać, że nie jestem wielbłądem.
AA
http://glinki.com/?l=zJxq

--
Pozdrawiam, Jerzy
---

---

1. Data: 2004-02-09 16:36:04

Temat: Re: Dzudzu
Od: "B.Maurycy" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> informujemy o wakatach, bo to u nas szkoły składają projekty arkuszy
> organizacyjnych, według naszych warunków brzegowych.

Poczytaj sobie to:
http://glinki.com/?l=ypLB

Głupich nie sieją, ci sami się rodzą.

Mówi milicjant do kumpla Jurka:
Zobacz, czy dobrze napisałem? Za niemanie świateł 30.
Źle! Za niemanie świateł 50!

Maurycy

1. Data: 2004-02-09 18:37:24

Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

> Dzudzu o sobie:

A mozna wiedziec po co smiecisz?

D.

1. Data: 2004-02-09 18:42:31

Od: "Fela" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Docktor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A mozna wiedziec po co smiecisz?
Ja Ci odpowiem, to nieszkodliwy maniak, milicjant na emeryturze z małego
pomorskiego miasteczka.
Zabija sobie w ten sposób czas do własnego pogrzebu.
Fela

1. Data: 2004-02-09 18:46:32

Temat: [OT] zalosnosc
Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Dzudzu o sobie:
[...]

czemu to mialo sluzyc?
jakis wklad w poznawanie kuchni? nowe doznania smakowe?
zalosne to jest.
EOT

Marta

1. Data: 2004-02-09 18:47:29

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Dzudzu o sobie:
[ciach]

Skąd >MOGLEM < wiedzieć, że z tego kompa ktoś pisze na
> pl.rec.kuchnia?

Nasz troll przycisniety nagle zmienil plec ;)))

KS

1. Data: 2004-02-09 18:53:51

Od: "Fela" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "segka" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Skąd >MOGLEM < wiedzieć, że z tego kompa ktoś pisze na
>
> Nasz troll przycisniety nagle zmienil plec ;)))

Ciekawe na co zmieniają płeć dzdżownice?
Fela nie przyciśnięta

1. Data: 2004-02-09 20:27:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@o...pl>
> Użytkownik "Docktor" <d...@p...onet.pl>

> Ja Ci odpowiem, to nieszkodliwy maniak, milicjant na emeryturze

Możesz to udowodnić zdezolowana zardzewiała "ruro", której nawet nikt
nie chce użyć do odprowadzania ścieków?

> z małego pomorskiego miasteczka.

Wawa, tuz przy Starówce.

> Zabija sobie w ten sposób czas do własnego pogrzebu.

Chyba twojego.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

1. Data: 2004-02-09 20:30:57

Od: "Fela" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wawa, tuz przy Starówce.
O sorki.
Powinnam poznać to typowe chamstwo dla wsi zamieszkałej we Warsiawie.
Fela

1. Data: 2004-02-09 20:41:25

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@o...pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>

> O sorki.
> Powinnam poznać to typowe chamstwo dla wsi zamieszkałej we Warsiawie.

Zapraszam, dużo tego tutaj, nie mniej niz. gdzie indziej.
Ja za przeproszeniem jestem urodzony w Śródmieściu.
;-)
A chamstwa to tu nie brakuje, masz rację, poza Wawą także czego
najlepszym przykładem jesteś TY właśnie.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---
[...]

Re: przepis na faceta!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Bigos-pomocy
Nalesniki
zupa z ryżem - prośba o propozycję.
Resztki z rosołu