kei chee czyli lycium chinense

1. Data: 2002-10-18 10:51:55

Temat: kei chee czyli lycium chinense
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie Wiara,

moi ludzie w Hong Kongu zorganizowali mi owoce tej rosliny. Rzecz w tym,
zeby ja rozmnozyc. Do tego potrzeba juz specjalisty. Kto sie podejmuje? Za
tydzien jade do Polski wiec moglybym powysylac w malych paczuszkach. W
zamian za rozmnozenie licze oczywiscie na sadzonke. Mam tego jakies 200 g
wiec powinno wystarczyc, nawet jesli kilka osob sie zglosi. Sluze tez
kilkoma informacjami o tej roslinie. Cierpiacym na awersje do niemieckiego
chetnie przetlumacze. Czekam na oferty.

Irek kochany

2. Data: 2002-10-18 14:26:39

Temat: Re: kei chee czyli lycium chinense
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości
> [...]
tez
> kilkoma informacjami o tej roslinie. Cierpiacym na awersje do

Znalazłem coś takiego
http://www.huis.hiroshima-u.ac.jp/~nomura/K/kuko.htm

a w ogóle to co to jest - i do czego służy - przy szukaniu w googlach
znalazłem toksyczność na poziomie 30mg/kg - nie czytałem dokładnie a
nie mam teraz czasu się wgłębiać.

Specjalistą nie jestem to pewnie u mnie nie wyrośnie

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2002-10-18 15:02:39

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora