khaki

1. Data: 2003-11-21 23:09:30

Temat: Re: khaki
Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"szama" <s...@p...onet.pl> wrote in message
news:bplu7s$i02$1@news.onet.pl...
> Powiedzcie mi jak się je te owoce, czy obiera się je czy nie?

mozna jesc ze skorka bo jest jadalna ale jak ktos ma wrazliwy zołądek to
lepiej obrac skorke
ja to wykrawam wierzch i jemy łyzeczka miaz
jak sie kupuje to kupic miekka w dotyku o smaku ciepkim jest jeszcze nie
dojrzała .

pozdrowienia
arielka

1. Data: 2003-11-24 10:47:10

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert:

> To jest taki owoc?? Oswieccie mnie prosze, bo pierwsze slysze.
>
> Choc nic mnie dzis nie zaskoczy. Kupilam dzis owoc o nazwie Szaron (chyba)
> jeszcze nie probowalam

to jest ten sam owoc ;-)

Waldek

1. Data: 2003-11-24 12:07:11

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest ten sam owoc ;-)
Teraz tos mnie zaskoczyl! To czemu on sie tak nazywa? Ten moj szaron
to byl taki pomaranczowo-czerwony. A khaki to w koncu zdecydowanie inny
kolor. He? :)

pozdrawiam
Zofia Gebert

1. Data: 2003-11-24 12:24:30

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz tos mnie zaskoczyl! To czemu on sie tak nazywa? Ten moj szaron
> to byl taki pomaranczowo-czerwony. A khaki to w koncu zdecydowanie inny
> kolor. He? :)

bo owoc nazywa się kaki, nie khaki. Zwany też sharon fruit.

Waldek

shiitake poszukiwane...
[P] makaron z sosem troche inaczej
Z czym stifado?