kiszenie burakow na barszcz - relacja

1. Data: 2002-12-17 09:38:25

Temat: Re: kiszenie burakow na barszcz - relacja
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U nas w domu z racji tego ze trudno o chleb na zakwasie czesto robi sie
> zakwas bez chleba - to skisnie ale potrzebuje wiecej czasu.
> Walkie!

To sie chyba nie wyrobie do Wigilii, jak myslisz?
Dorota

1. Data: 2002-12-17 09:41:52

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dorka" wrote
> To sie chyba nie wyrobie do Wigilii, jak myslisz?
> Dorota

Mi sie wydaje, ze sie wyrobisz, ale jesli wolisz miec pewnosc, to najlepiej
wziac od kogos troche juz gotowego zakwasu i "zaplodnic" swoj :)

Moge Ci dac, tylko jestem w srodmiesciu i na bemowie raczej nie bede w
najblizszym czasie.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-17 09:46:54

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moge Ci dac, tylko jestem w srodmiesciu i na bemowie raczej nie bede w
> najblizszym czasie.

Poszukam, jak nie znajde, napisze do Ciebie na priv i podjade moze, co?
Dzieki bardzo.
Dorota

1. Data: 2002-12-17 09:59:00

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"dorka" wrote
> Poszukam, jak nie znajde, napisze do Ciebie na priv i podjade moze, co?

Spoko, dla mnie to zaden problem, a Ty bedziesz miala jeden mniej :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-17 10:14:49

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dorka wrote:

> To sie chyba nie wyrobie do Wigilii, jak myslisz?
> Dorota

Masz tydzien - wydaje mi sie ze moze sie udac :-).

Walkie!

1. Data: 2002-12-18 12:34:59

Temat: Odp: kiszenie burakow na barszcz - relacja
Od: "Zośka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:athlaj$hfb$...@n...tpi.pl...
> po sukcesie majonezu domowego w/g przepisu Marty Gessler ( bez dodawania
> oleju po kropelce), poszlam za ciosem i postanowilam zrealizowac jej drugi
> przepis na aromatyczny kwas buraczany - jako , ze wigilia tuz, tuz.
Bodzcem
> bylo kupienie chleba razowego na zakwasie- o ktory niezwykle trudno w
> dzisiejszych "drozdzowych" czasach. Dobra wiadomosc dla Gdanska. Chleb
taki
> mozna kupic u Szydlowskiego . Ja swoj kupilam na Grunwaldzkiej we
Wrzeszczu
> na skrzyzowaniu z Manhattanem (po przekatnej supersamu)w sklepie ( woz
> Dzrzymaly)Szydlowskiego

Niestety chleba na zakwasie nie ma w całym Elblągu. W jednym ze sklepów
starsza, przyzwoita kobiecina powiedziała, że nie potrzebnie się upieram
przy tym zakwasie, wystarczy chleb żytni, a nawet 2-3 kromki, co Ty na to?
Pozdrawiam świątecznie
Irmina

Dobra strona
Re:Gluten
18-te urodziny Krysi Thompson
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
bobowe danie