klacza trzcina

1. Data: 2006-05-18 17:00:25

Temat: klacza trzcina
Od: Leszek Wojtalik <leszek@helukabel._TNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - taki problem mam
moze dyletant ze mnie - prosze o wybaczenie - jednak problem problemem
pozostaje
Mam row melioracyjny - w nim kupe tataraku - w tamtym roku bylo - na
wiosne spalilismy to srodkiem o nazwie randap - lecz juz w lato wszystko
szumialo na wietrze prezentujac mazurski krajobraz
Tej wiosny - systematycznie scinam odradziajace sie pedy podkaszarka.
Jak dlugo wytrzymam nie wiem.
Powiedzcie prosze czym to wytepic.
Pozdrawiam
lesiu

2. Data: 2006-05-19 06:38:17

Temat: Re: klacza trzcina
Od: "rr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co ty masz przeciwko tatarakowi? Ogród w stylu francuskim chcesz zakladac?
Randap zostaw na prawdziwe chwasty.

Robert

3. Data: 2006-05-19 09:15:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rr" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co ty masz przeciwko tatarakowi? Ogród w stylu francuskim chcesz
zakladac?
> Randap zostaw na prawdziwe chwasty.

Rów melioracyjny to ogród???

Jeśli Round-Up nie działa, to może Chwastox albo Perzocyd? poza tym warto
robić powtórki, trudno. Wykopywania kłączy to sobie nie wyobrażam:(

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-05-19 12:42:29

Od: s...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj, mam nadzieje ze to zwykla "trzcina" a nie tatarak, który
jest pod ochrona.
Sprawdz to - korzen (klacze) tataraku pachnie pzepieknie - nie
sposób pomylic:)
Co do trzciny - jak wykopiesz klacza to nie bedzie roslo.Wygooglaj,
czy to nie jest jednoroczn - jesli tak to nie pozwól na kwitnienie i
masz z glowy.
Jesli to tatarak - wykop i sprzedaj na allegro - chetnych nie
zabraknie!
Pozdrawiam
Erka

5. Data: 2006-05-19 14:00:50

Od: Leszek Wojtalik <leszek@helukabel._TNIJ_.pl> szukaj wiadomości tego autora

rr wrote:
> A co ty masz przeciwko tatarakowi? Ogród w stylu francuskim chcesz zakladac?
> Randap zostaw na prawdziwe chwasty.
>
> Robert

Wlasnie - row to nie ogrod
poza tym nad rowem z jednej i z drugiej strony posadzilem jodly - ze 60
szt - nie chcialbym by ta cala trzcina to zagluszyla.

6. Data: 2006-05-19 14:24:07

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Leszek Wojtalik" napisal:

> Wlasnie - row to nie ogrod
> poza tym nad rowem z jednej i z drugiej strony posadzilem jodly - ze 60
> szt - nie chcialbym by ta cala trzcina to zagluszyla.

Czegos nie rozumiem. Jesli ta trzcina Ci wylazi z rowu, to tam jest widac
mocno podmokly teren. Trzeba bylo posadzic metasekwoje, albo olche, bo jodla
to raczej tam nie przezyje. A jezeli teren nie jest podmokly, to Ci nie
bedzie Ci wylazila roslinnosc z rowu...

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

7. Data: 2006-05-19 16:12:25

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik s...@w...pl napisał:

> Jesli to tatarak - wykop i sprzedaj na allegro - chetnych nie
> zabraknie!

Albo pochwal się handlarzom.
Na Zielone Święta pójdzie jak woda :-)

pozdrawiam, Barbara

8. Data: 2006-05-19 18:46:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

> Sprawdz to - korzen (klacze) tataraku pachnie pzepieknie - nie
sposób pomylic:)

Liscie tez pachna :)

> Co do trzciny - jak wykopiesz klacza to nie bedzie roslo.Wygooglaj,
czy to nie jest jednoroczn - jesli tak to nie pozwól na kwitnienie i
masz z glowy.

Trzcina pospolita a takze palka sa wieloletnie (tatarak zreszta tez).
Do Leszka: obejrzyj w sieci zdjecia roslin z rodzaju Phragmites oraz Thypha
i porownaj z tatarakiem (Acorus).
Przynajmniej bedziesz wiedzial, co masz.

> Jesli to tatarak - wykop i sprzedaj na allegro - chetnych nie
zabraknie!

W koncu pod ochrona, a Ty radzisz wykopywac ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2006-05-19 20:29:49

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> napisał w wiadomości

> W koncu pod ochrona,

Na mojej działce też jest pod ochroną?
A ja nie wiedzący wyrywam go i palę
jako niepotrzebny chwast.
Czy już podpadłem pod jakiś
artykuł lub paragraf ?

10. Data: 2006-05-19 21:54:56

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Na mojej działce też jest pod ochroną?
> A ja nie wiedzący wyrywam go i palę
> jako niepotrzebny chwast.
> Czy już podpadłem pod jakiś
> artykuł lub paragraf ?

Szczegolow nie znam. Ja bym sie cieszyl z tataraku w ogrodzie, ktory wzialby
sie z nikad :)

Pozdrawiam,
Bpjea

pryskiwanie cebuli