klątwa faraona

1. Data: 2010-10-23 14:18:40

Temat: klątwa faraona
Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napierw - mimo nieuznania dla tej choroby - myślałam że to depresja:
- stała apatia - uczuciepodobne do lekkiego udaru (rodzaj otępienia),
- dość uciążliwa wątłość motoryczna (najchętniej bym leżała, nawet nie chce
mi sięwcisnąć sprzegła w samochodzie jak prowadzę). Zmęczenie jak 80
letnia babcia.
Potem zidentyfikowałam jednak objawy około-pokarmowe:
- ciągłe odbijanie się, szczególnie po zjedzeniu (trudnosć w zjedzeniu
standardowej ilosci - żołądek robi się nieswój i pełen, bekanie trwa dość
długo i intensywnie)
- na wymioty się nie zbiera ale są nudności.

Stan taki utrzymuje się stale 3ci tydzień.

Generalnie się odżywiam poprawnie, (witaminy/warzywa/magnez/... są )
Normalnie jestem smakosz i głodomór - obecnie apetyt owszem się pojawia, ale
trwa tylko 1-3ciego kęsa (i jest bardzo wybiórczy).

Obawam się, czy nie 'zaadoptowałam' jakiegoś uartego mieszkańca pokarmowego
(jedzenie niemytych owoców i picie wody z kranu to moje główne przypadłości.
Raz jadłam syf-grandera w KFC (taki odrzut że po kilku kęsach wywaliłam z
obrzydzeniem), może w mięsie była jakaś 'ameba'),

A może to inne schorzenie ... zauważyłam też w tym czasie nieznaczne
odcienie koloru różowego na bieliźnie (zupełnie niepodobnego do nawet małej
ilości krwi, która zwykle trochę ciemnieje (krzepnie) - nietypowe jak na
kobiece upławy.

Ostatnio długo walczyłam z 'dobrze wypracowanym' zapaleniem oskrzeli i
krtani (najpierw bez antybityku. Podobno gronkowiec, wydaje mi się że tego
czegoś do końca nie wybiłam bo po krótkich przewianiach/przechłodzeniach
pojawaia się czasowy kaszel taki z płuc/oskrzeli, pewnie ta cholera tam
siedzi i knuje atak).
Do tej choroby byłam baardzo odporna. Teraz nie moge normalnie pracować, nie
mówiąc o znajomych (i sexie).

Oczywiście planuję wymarsz po badania do lekarza - czy zasiedlenia ogranizmu
da się wykryć bez problemu badaniami krwi/kału?

2. Data: 2010-10-23 14:41:37

Temat: Re: klątwa faraona
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 16:18, "oxy" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> Oczywiście planuję wymarsz po badania do lekarza - czy zasiedlenia ogranizmu
> da się wykryć bez problemu badaniami krwi/kału?

Może być jakiś pasożyt. A może zwyczajne przesilenie jesienne.
Na tle nerwowym też wbrew pozorom będziesz słabła, będzie się odbijać
i różne takie historie.
Wspominasz o kuracji antybiotykowej, wiec być może scharatałasś
żołądek
i jelita bez osłonowych w jej trakcie. Dobrze by to odbudować, co nie
zaszkodzi
i miejscu intymnemu. Z drugiej strony, te "różowe coś" na
bieliźnie,wcale nie musi mieć
bezpośredniego związku z chorobą.
I jeszcze jedna rada :) nie oglądaj Hausa dobrze ci radzę. (:

3. Data: 2010-10-23 14:59:05

Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedna rada :) nie oglądaj Hausa dobrze ci radzę. (:

a nie wiem co to .

Przesilenie jesienne wykluczone - ja nigdy takiego nei miałąm po drugie
objawy są silne (jednak - w sensie - zbyt konkretne objawy fizyczne jak
nudności które są stale 24h) i przyszły nagle. co więcej w październiku
zebrałam slidną i ponad tygdniową dawkę witaminy 'słońce' w ciepłym kraju (a
sama jesień/zima nie jest przyczyną dpech jesiennych, ale braki witaminowe)

To na pewno jakiś mieszkaniec (bakteria/ wirus / obcy).

4. Data: 2010-10-23 15:25:03

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 16:59, "oxy" <o...@o...pl> wrote:

> [...]
> sama jesień/zima nie jest przyczyną dpech jesiennych, ale braki witaminowe)
>
> To na pewno jakiś mieszkaniec (bakteria/ wirus / obcy).

Obcy powiadasz -- współczuję (:
Więc albo masz pasożyty, jak sama twierdzisz
http://www.resmedica.pl/pl/archiwum/zdart3007.html
albo jesteś w ciąży i o tym nie wiesz.
Na oko się tego nie określi, wiec nie ma sensu
dalej dywagować. (:

5. Data: 2010-10-23 17:14:16

Od: Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 16:59, oxy pisze:

> a nie wiem co to .

:)
Dr House to serialowy lekarz mądrala leczący błyskotliwie beznadziejne
przypadki różnych wielce oryginalnych i śmiertelnie groźnych chorób.

> (...)
> nudności które są stale 24h) i przyszły nagle. co więcej w październiku
> zebrałam slidną i ponad tygdniową dawkę witaminy 'słońce' w ciepłym
> kraju (...)

A może złapałaś COŚ w tym ciepłym kraju? Co to za miejsce, Afryka?
Kilka tygodni może trwać bezobjawowe wykluwanie się różnych zakażeń,
infekcji, pasożytów itp. a potem mogą być takie objawy jakie masz.
Myślę, że w tym kierunku powinnaś sprawdzać przyczyny.

--
ave
Barbaros

6. Data: 2010-10-23 17:52:08

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 19:14, Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> wrote:

> :)
> Dr House to serialowy lekarz mądrala leczący błyskotliwie beznadziejne
> przypadki różnych wielce oryginalnych i śmiertelnie groźnych chorób.

Barbados (: ja bym dodała, że leczy z chorób, które często nie
istnieją
metodami nam niedostępnymi, na krawędzi boskości w trafności diagnoz
(:
Stąd... lepiej nie oglądać, by się nie łudzić zwłaszcza h i p o (g)
o n d r y k o p (:

7. Data: 2010-10-23 20:24:29

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 16:18, oxy pisze:

1/ może przesadziłaś z tym magnezem?
2/ Twoje objawy sugerują jakąś dyspepsję, może to jakiś stan zapalny w
przewodzie pokarmowym, ale to tylko wróżenie z fusów
3/ Idź jednak do lekarza, podstawowe badania powinny od razu wskazać
OCB, pewnie skończysz u gastroenterologa ;)

8. Data: 2010-10-23 21:29:55

Od: Barbaros <p...@m...wzbroniony.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 19:52, Suri pisze:

> Barbados (: ja bym dodała, że leczy z chorób, które często nie
> istnieją
> metodami nam niedostępnymi, na krawędzi boskości w trafności diagnoz
> (:

Fajne :)
Pewnie gdy ludzkość osiągnie populację > 10 mld to okaże się, że
istnieje nieskończona liczba chorób, a po prostu niektóre występują tak
rzadko, że jeszcze ich nie odkryto. I takimi właśnie zajmuje się House. ;)

> Stąd... lepiej nie oglądać, by się nie łudzić zwłaszcza h i p o (g)
> o n d r y k o p (:

Tyż prawda. Nadwrażliwcy nie powinni zajmować się medycyną ani nawet
czytać o chorobach. Przez ten serial zapewne wzrosla ilość chorych z
urojenia.

--
ave
Barbaros

9. Data: 2010-10-24 23:13:39

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-23 23:29, Barbaros pisze:

> [...]
>

> Tyż prawda. Nadwrażliwcy nie powinni zajmować się medycyną ani nawet
> czytać o chorobach. Przez ten serial zapewne wzrosla ilość chorych z

No co Ty nie powiesz Niedźwiedziu ;)
To przecież Twój ulubiony serial.

> --
> ave
> Barbaros

migdały
Moje problemy zdrowotne ........................ .
Jak długo mogą występować rewolucje żołądkowe po antybiotyku u dziecka?
klonowanie
szczepionki przed operacja