Poszukuję schematu xxx dziewczynka z motylkiem

1. Data: 2005-02-28 16:24:42

Temat: Poszukuję schematu xxx dziewczynka z motylkiem
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przypadkiem odkryłam obrazek dziewczynki z motylkiem , bardzo mi się
spodobał. Przejrzałam całą stronę i nie mogę odszukać schematu .
http://alsenik.narod.ru/frames.htm
Proszę Was jeżeli macie schemat podzielcie się ze mną , będę bardzo
wdzięczna :))
Pozdrawiam Ania z Gdyni.

1. Data: 2005-02-28 17:12:38

Temat: kłopoty z linkiem
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze to nie ten link :(
Zapisałam link w ulubionych i mi się otwiera poprawnie a na grupie całkiem
inna strona . Musze zaznaczyć że obydwa linki są takie same .
:((((
Ania Rydzyńska

tamborek do pikowania patchworków
[OT] przepraszam, ale musze się pochwalić...
Kilka lat temu w Katowicach
Stworzenie świata..ktoś szukał
Z czego kółko do robótki ?