kochać, głaskać, przytulać...

11. Data: 2019-06-22 08:35:24

Temat: Re: kochać, głaskać, przytulać...
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.06.19 um 20:23 schrieb Ilona:
> [...]
ben-kuscheln-schmusen.pdf

fklaerungsbuch-lieben-kuscheln-schmusen-schamverletz
ende-aufklaerung-fuer-kindergartenkinder/1/

usen
ln/autor/lothar-kleinschmidt/

w.profamilia.de/article/show/602.html

> "Das Buch gilt unter Pädagogen höchstens als Begleitbuch, um die
> kindliche Sexualität zu verstehen."
>

> Dokąd w Niemczech, pedagodzy byli, (przy okazji :), zachęcani do
> deprawowania przedszkolaków, w pozostałej części Europy mogło to
> wzbudzać obrzydzeniem, połączone z oburzenie.
> Od kiedy zagadnienie zaczyna dotyczyć polskich dzieci, nie zdziw się,
> jeśli reakcje przerosną możliwości niemieckiego systemu protetycznego.

Jak sie czyta wiadomosci z Polski to mozna pomyslec, ze albo te dziwne
przemyslenia niemieckich pedagogow dawno juz trafily pod polskie
strzechy albo byly konstatacja ogolnych tendencji rozwojowych. Moze ktos
pamieta lub slyszal o dzieciecych "zabawach w doktora", ktore ci autorzy
probuja podobno oddemonizowac?

"Das Buch gilt unter Pädagogen höchstens als Begleitbuch, um die
kindliche Sexualität zu verstehen."

https://www.mamazone.pl/artykuly/starsze-dziecko/prz
edszkolak/rozwoj-i-wychowanie/rozwoj-seksualny-dziec
ka/
https://dziecisawazne.pl/naturalne-etapy-rozwoju-sek
sualnym-dziecka/
https://fdds.pl/baza_wiedzy/seksualnosc-dziecka-2/
http://www.d2l.org/wp-content/uploads/2017/01/all_st
atistics_20150619.pdf
http://quentin.pl/2018/10/mama-i-tata-recenzja-filmu
.html
https://demotywatory.pl/2387145/Dzieci-zabijaja-dzie
ci
--
saluto
Silvio Balconetti

12. Data: 2019-06-25 03:16:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-22 08:35, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> kindliche Sexualität zu verstehen."
>
> https://www.mamazone.pl/artykuly/starsze-dziecko/prz
edszkolak/rozwoj-i-wychowanie/rozwoj-seksualny-dziec

co to q*wa, znaczy "oddemonizowac"?

//nie rozumiesz, że chodzi tu dokładnie o to, aby dzieci oderwać od
naturalnego rozwoju, w celu 'wyhodowania' *prekariatu?

* - noe_proletariat'u.

13. Data: 2019-06-25 06:38:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 03:16:44 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
>
> //nie rozumiesz, że chodzi tu dokładnie o to, aby dzieci oderwać od
> naturalnego rozwoju, w celu 'wyhodowania' *prekariatu?

Ze się wtrącę, to jest akurat jak najbardziej _naturalny_ rozwój.
ZTCW to dzieciaki bawiły się w doktora od czasów niepamiętnych, wcześniej
niż filozof Marx i psycholog Freud w portki srali.
Chyba że chodzi o oderwanie od _kulturalnego_ rozwoju, a tu już można stawiać
rozmaite hipotezy.

14. Data: 2019-06-27 04:47:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-25 06:38, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> niż filozof Marx i psycholog Freud w portki srali.
> Chyba że chodzi o oderwanie od _kulturalnego_ rozwoju, a tu już można stawiać

Tak, te zabawy dzieci, to zupełnie coś innego od tego oblesnego
wsadzania obleśnych łap do majtek, właśnie dzieciom u których zaczyna
rozwijać się seksualność.
Można przedstawiać to jako przykład chamstwa i prostactwa w czystej
postaci.

15. Data: 2019-06-27 05:52:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 04:47:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> rozwijać się seksualność.
> Można przedstawiać to jako przykład chamstwa i prostactwa w czystej

Hanysi, których kiedyś poznałem mówili na takich: barbary.
No ale same karlusy zawsze już prawie od bajtla frelki przali xD
Więc jaka tam rewolucja seksualna? O co biega?

16. Data: 2019-06-27 20:04:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/06/2019 o 19:26, Ilona pisze:

ben-kuscheln-schmusen.pdf

> Na nieszczęście niektórych, Kulture przekazuje się również w odruchach.

Kulture i Sztuke

--
gazebo

17. Data: 2019-06-27 23:53:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-27 05:52, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> No ale same karlusy zawsze już prawie od bajtla frelki przali xD
> Więc jaka tam rewolucja seksualna? O co biega?

Rzecz w tym, że to jest naturalne.

Jednak, gdy takie troche podrośnięte dziecko, dowie się już co tam płeć
przeciwna ma w majtkach, to jego zainteresowania, w sposób również
naturalny, samoistnie ukierunkowują się na szeroki otaczający Świat.

Właśnie w wieku wczesnonastoletnim, młody człowiek charakteryzuje się
naturalna potrzebą poznawania czegoś więcej, niż własne, zwierzęce,
instynkty. To jest ten moment, w życiu każdego młodego człowieka, w
którym ów, przyswaja w sposób naturalny Kulture, spoleczności w której
żyje.

I własnie w tym okresie życia, obleśne levactwo wsadza swe obleśne
łapska do majtek, młodym ludziom, by zablokować ten naturalny mechanizm
stawania się człowiekiem.

//najgorsze jest to, że nikt dokładnie nie wie, jakie, szeroko rozumiane
skutki, to spowoduje?

18. Data: 2019-06-28 03:01:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 czerwca 2019 23:54:12 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> stawania się człowiekiem.
>
> //najgorsze jest to, że nikt dokładnie nie wie, jakie, szeroko rozumiane

Zaraz zaraz... w wieku wczesnonastoletnim dziewczyna w wielu kulturach traci
dziewictwo i ma pierwszego chłopca.

To jest akurat O.K. i uczy odpowiedzialności w związku z drugą osobą.
No i przeciwko takiej edukacji to raczej nic nie mam czy przeciwko
podpowiedziom dotyczącym różnych umiejętności pieszczot fizycznych, higieny
i zdrowia czy zabezpieczeń. W sumie podstawy takiej wiedzy były jak jeszcze
pamiętam - w takiej "Książce dla chłopców" i to było całkiem w porządku.

Co natomiast nie jest O.K. to rozpowszechnianie pornografii, alkoholu, plotek
i imprezowego trybu życia zamiast nauki, pracy, kultury fizycznej i bardziej
wymagających rozrywek umysłowych wśród młodzieży. Dla mnie te elementy
hedonistyczne bardziej szkodzą etosowi pracy niż satysfakcja z miłości
płciowej. Niebezpieczeństwo w genderyzmie jest nie dlatego, że rozpowszechnia
seks, ale że rozpowszechnia rozrywkowy tryb życia pełen używek i bumelanctwa.

Usunąć nadmiar nonsensownych zabaw, gadulstwa i pijaństwa, które tylko zajmują
niepotrzebne godziny nie dając trwałej radości i przyjemności, a znajdzie się czas
zarówno na satysfakcję z nauki, pracy, sportu i wymagających hobby, jak na
satysfakcję płciową.

19. Data: 2019-06-28 07:43:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2019 o 23:53, Ilona pisze:

> obleśne levactwo wsadza swe obleśne
> łapska do majtek, młodym ludziom, by zablokować ten naturalny mechanizm
> stawania się człowiekiem.

I twoi sukienkowi nie obrażają się, gdy nazywasz ich lewakami?

> //najgorsze jest to, że nikt dokładnie nie wie, jakie, szeroko rozumiane
> skutki, to spowoduje?

Wiadomo i to dokładnie jakie są skutki. Możesz o to zapytać osobiście
jakąś ofiarę sukienkowego pedofila.
Albo jakiegoś sukienkowego, co czuje, gdy pyta dzieci czy się masturbują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-07-01 21:52:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-28 03:01, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
zarówno na satysfakcję z nauki, pracy, sportu i wymagających hobby, jak na

Źle się wyraziłem, chodzi o wiek póżnodziecięcy, tak gdzieś 7-8 do 10-12
lat.
To przesunięcie wieku wchodzenia w poważne związki jest wynikiem
oddziaływania Naszej Europejskiej Kultury :) by dać szanse młodym
ludziom na przyswojenie kwalifikowanej wiedzy i wzorców, kulturowych,
właśnie.

//ciekaw jestem, co by się stało w takim równie,z tradycyjnym
społeczenstwie Islamu, gdyby zmienić im wiek zawierania małżeństw z 12
lat na 22?

Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.