kochać, głaskać, przytulać...

21. Data: 2019-07-01 21:53:23

Temat: Re: kochać, głaskać, przytulać...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-28 07:43, Kviat wrote:

> I twoi sukienkowi nie obrażają się, gdy nazywasz ich lewakami?

> Wiadomo i to dokładnie jakie są skutki. Możesz o to zapytać osobiście
> jakąś ofiarę sukienkowego pedofila.
> Albo jakiegoś sukienkowego, co czuje, gdy pyta dzieci czy się masturbują.

Czy ciebie wszysce księża ruchali, czy tylko jeden?

22. Data: 2019-07-01 22:00:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jakąś ofiarę sukienkowego pedofila.
> Albo jakiegoś sukienkowego, co czuje, gdy pyta dzieci czy się masturbują.

A co ty odpowiedziałeś temu, co cię pytał?
No i popatrz, dopiero teraz chcą uczyć dzieci masturbacji - to ty byłeś o
pokolenie do przodu!!!
LOL

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2019-07-02 20:34:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2019 o 20:52, Izaura pisze:
[...]

coz za cudowny serial to byl

--
gazebo

24. Data: 2019-07-02 20:35:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2019 o 20:53, Izaura pisze:

> Czy ciebie wszysce księża ruchali, czy tylko jeden?

powolutku dochodzimy do sedna, i git

--
gazebo

25. Data: 2019-07-02 20:36:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01/07/2019 o 21:00, XL pisze:

> A co ty odpowiedziałeś temu, co cię pytał?
> No i popatrz, dopiero teraz chcą uczyć dzieci masturbacji - to ty byłeś o
> pokolenie do przodu!!!
> LOL

a co ci szkodzi zwalic sobie konia, spokojniejszy bys byl, bylabys bys,
z wami to nic nie wiadomo

--
gazebo

26. Data: 2019-07-02 22:04:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 21:53:43 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
fklaerungsbuch-lieben-kuscheln-schmusen-schamverletz
ende-aufklaerung-fuer-kindergartenkinder/1/

w.profamilia.de/article/show/602.html

edszkolak/rozwoj-i-wychowanie/rozwoj-seksualny-dziec
ka/

czas zarówno na satysfakcję z nauki, pracy, sportu i wymagających hobby, jak na

> Źle się wyraziłem, chodzi o wiek póżnodziecięcy, tak gdzieś 7-8 do 10-12
> lat.
> To przesunięcie wieku wchodzenia w poważne związki jest wynikiem
> oddziaływania Naszej Europejskiej Kultury :) by dać szanse młodym
> ludziom na przyswojenie kwalifikowanej wiedzy i wzorców, kulturowych,
> właśnie.
>
> //ciekaw jestem, co by się stało w takim równie,z tradycyjnym
> społeczenstwie Islamu, gdyby zmienić im wiek zawierania małżeństw z 12
> lat na 22?

Przecież u nas też dziewczątko mające lat 13 już jest pod presją rówieśników
i zaczyna wstydzić się dziewictwa. I to nic nowego, kiedyś po prostu trzeba było znać
na wsi różne ziółka, które zapobiegały przedwczesnemu zajściu
w ciążę (ta wiedza poszła do grobu z naszymi prababciami) i wybierać sobie chłopców
ładnych, ale pracowitych i zdrowych reprodukcyjnie (również
w zakresie profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową), obecnie zaś
podlotki mają duo prościej, bo jest masa pigułek, implantów, zastrzyków
i czego tam.

Zważ, że oficjalny wiek przyzwolenia wynosi lat 15, więc prawo krajowe na samym
wstępie utrudnia dostęp do małolat osobom nieodpowiedzialnym, niedyskretnym,
czy takim, które chcą je do czegoś przymusić, bo takie dają się przyłapać
na gorącym uczynku i słusznie wsadzić do ciupy, gdzie pozostali osadzeni
obrabiają im cztery litery. Wchodzą tu wszystkie zboki i półgłówki napalone
na nawiązywanie takowych znajomości przez sieć, gdzie anonimowość jest
złudzeniem, a drapieżnicy narażeni są na eliminację przez stosowne służby
rządowe. Tym niemniej często-gęsto inicjacja dzierlatek odbywała się i odbywa
zupełnie nieoficjalnie poniżej tej poprzeczki, z jakimś przystojnym i miłym
młodzieńcem z sąsiedztwa.

27. Data: 2019-07-02 22:12:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 21:53, Izaura pisze:

> Czy ciebie wszysce księża ruchali, czy tylko jeden?

Ciekawe skąd u wyznawców bierze się ta obsesja na temat seksu, ruchania
i wsadzania łap do majtek?
Mamy XXI wiek, komputery, szczepionki, syf w powietrzu od spalania
węgla, gwałtowne ocieplanie klimatu, ludzie w kosmos latają... a wy
dostajecie piany na pysku, gdy tylko zobaczycie narysowaną cipkę na
patyku albo dwóch facetów trzymających się za ręce, albo zastanawiacie
się nad wyższością swojego narodu... Zadziwiające!

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2019-07-02 22:20:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:00, XL pisze:

> A co ty odpowiedziałeś temu, co cię pytał?

Porąbało cię? Ja miałbym być księdzem? LOL :):) Całkiem zdurniałaś :):)

> No i popatrz, dopiero teraz chcą uczyć dzieci masturbacji

Co ty znowu bredzisz?
Jak dopiero teraz? Przecież sukienkowi od wieków to robią.

>- to ty byłeś o
> pokolenie do przodu!!!
> LOL

Że co? Ja mam normalnych rodziców. Myślących. Doskonale zdawali sobie
sprawę czym zajmują się sukienkowi i nigdy w życiu nie oddali by mnie w
ich łapska. W dalszej rodzinie mamy księdza, który przyjeżdżał na
imprezy rodzinne ze swoją kochanką. Jak byłem dzieckiem to nigdy mnie z
nim nie zostawiali sam na sam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2019-07-03 00:15:41

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 20:36, gazebo wrote:

> a co ci szkodzi zwalic sobie konia, spokojniejszy bys byl, bylabys bys,
> z wami to nic nie wiadomo

//na paradzie to trzeba mieć vigor!

https://niezaleznacdn.pl/imgcache/750x430/c//uploads
/cropit/15600216211d3a3fff9e90f37a15a1de260cc0b37259
71957b7978984fe270a6cc160c1ce3.jpg

30. Data: 2019-07-03 00:47:11

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-02 22:04, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> zupełnie nieoficjalnie poniżej tej poprzeczki, z jakimś przystojnym i miłym

Jednak jest to pewnego rodzaju 'tabu' i o to chodzi!
W wieku 13 lat, młody człowiek zaczyna już rozumieć rzeczywistość w
oparciu o wzorce społeczne i jest znacznie większe prawdopodobieństwo,
że nauczy się czegoś pożytecznego, nim go dzieci obsiąda. :)

Implanty bedo wstawiac, Polakom!
Art: "Czy sztuczna inteligencja uwierzy w Boga?"
Chamstwo i prostactwo
Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.