kolana i kregosłup

1. Data: 2006-10-18 14:51:20

Temat: kolana i kregosłup
Od: "tpi" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

od kilku miesięcu bolą mnie kolana i kręgosłup , tzn silny ból w kolanach w
czasie przysiadów i sztrzelanie . trzaski w momencie prostowania nogi w
kolanie , biorę leki movalis celebrex i glucosamine juz trzy miesiące . Jak
przestane brac leki przez dwa dni ból się nasila - co to znaczy ze leki
działaja tylko przeciwbólowo a nie lecza przyczyny ? Co z tym zrobić -
robiłem przeswietlenie i USG sa zminy zwyrodnieniowe , a ja mam dopiero lub
aż 48 lat .

pozdr Jacek

2. Data: 2006-10-18 18:54:49

Temat: Re: kolana i kregosłup
Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj pić Tran islandzki z wątroby dorsza w płynie 240 ml, można dostać w
kazdej aptece. Polecil mi to kiedys znajomy, piłam go z małymi przerwami
około trzech lat codziennie po 3/4 łyżki.Do tej pory nie wiem co to jest
ból kolan i barków bóle w sposób cudowny ustąpiły, a bolało mnie bardzo. W
tej chwili tran piję znowu zapobiegawczo po 1 łyżeczce rano nadczczo. Mam 53
lata.

Pozdrawiam i życzę zdrówka
Grażyna

3. Data: 2006-10-18 20:43:41

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tpi napisał(a):
> [...]
> robiłem przeswietlenie i USG sa zminy zwyrodnieniowe , a ja mam dopiero lub

Jejciu! Celebrex podobno został wycofany, ale może Ty masz jakiś inny
celebrex.

--
Kaja

4. Data: 2006-10-18 20:45:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grażyna Ł. napisał(a):
> [...]
> tej chwili tran piję znowu zapobiegawczo po 1 łyżeczce rano nadczczo. Mam 53

śmiech na sali :-)
Ty chyba nie wiesz co to jest dyskopatia.
Smacznego!

--
Kaja

5. Data: 2006-10-19 06:51:49

Od: "Grażyna Ł." <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro na mnie tran tak dobrze podziałał, to dlaczego nie miałabym polecić go
osobie która cierpi,jest to środek naturalny i myslę, że może tylko pomóc, a
nie zaszkodzić. Poza tym pisałam, że mnie pomógl na bóle barków i kolan. Co
to jest dyskopatia droga Kaju to wiem, a Ty sie dalej ,,śmiej na sali" i
bądz złośliwa.

Pozdrawiam
Grażyna

6. Data: 2006-10-19 13:20:48

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> śmiech na sali :-)
> Ty chyba nie wiesz co to jest dyskopatia.
> Smacznego!
Najlepsza mi znana definicja dyskopatii to "nadużywane i ogólnikowe
pojęcie". Jeśli masz na myśli zmiany w obrębie krążka
międzykręgowego to nie wiem co one mają wspólnego z tymi objawami.
Celebrex o ile wiem ma się dobrze. Picie tranu jest być może ciut
mądrzejsze niż branie wymienianych trucizn. Tak, ustepujący efekt
przeciwbólowy może świadczyć o leczeniu właśnie objawów zamiast
przyczyn.
Należy się skontaktować ze specjalistą który potrafi te przyczyny
znaleźć i leczyć. Dobrym specjalistą, niekoniecznie posiadającym
dyplom lekarza.

Gdzie dobry ortopeda na bóle kręgosłupa we Wrocławiu???
gdzie znalezc archiwum tego forum?
zmiana antybiotyku po trzech dniach
Dziwna choroba skóry owłosionej!!!
Guzy wapniowo-fosforowe przy dializowaniu!!!