kołdra oddychająca syntetyczna

1. Data: 2008-05-12 21:53:50

Temat: kołdra oddychająca syntetyczna
Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00132128
ma ktoś doświadczenia czy to oddychanie to tylko chłyt marketingowy ?

zastanawiam się też nad jyskiem i gdzie niegdzie polecanym poldaun.pl
tylko te ich włókna nie są pokryte silikonem a to podobno dość istotne i
interesujący mnie wymiar 155x200 trochę nietypowy, nie wiem dlaczego nie
ma 160x200

2. Data: 2008-05-13 00:49:30

Temat: Re: kołdra oddychająca syntetyczna
Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Ra wrote:
> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00132128
> ma ktoś doświadczenia czy to oddychanie to tylko chłyt marketingowy ?

Oddycha, tylko strasznie przy tym sapie, że aż zasnąć nie można.
I w czasie prania kołdry trzeba pamiętać żeby co najmniej dwa rogi były
nad powierzchnią, inaczej biedaczka się utopi.

Bambuś

Moskitiera na okno dachowe - znajde jakis patent?
Zasłona prysznicowa...
Strasznie brudny strych.
Blender - okreslone zadania ma wykonywac - co kupic?
Jaki bezpiecznik