kolejny dereń był padł...

21. Data: 2002-08-14 10:22:53

Temat: Re: kolejny dereńbyłpadł...
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ajcvta$t50
> i staram się po prostu przyswajać m.inn. Twoje nauki (jak i nauki
> innych).

Hm. To stwierdzenie zadawala mnie :-)

> - moja żona czy dzieci, pouczone już teraz przeze mnie, nigdy nie
> zapytają się o drogę w obcym kraju, mając w świadomości,
> że odpowiedź będzie w języku obcym dla mnie, a ten odpowiadający
> może być na tyle niegrzeczny, że nie sięgnie po stosowny słownik
> językowy.

Janie. Dlaczego tak pouczasz swoje dzieci?
Krzywdzisz ich w ten sposób. Mam nadzieję, że to nie moje wypowiedzi
przywiodły Cię do takiego stawiania sprawy.
Gdyby tak było to musiałbym stwierdzić, że nie zrozumiałeś moich intencji.
Może powinienem mówić jaśniej.
Zawsze zawracaj mi uwagę gdy mnie nie rozumiesz. Możesz też spytać wprost o
mój stosunek do języków obcych.

> Nigdy, niestety nie będę Starszy. Jego już nie ma na tym świecie
> od wielu lat, chociaż ma tutaj jeszcze swój malutki ogródek,
> na którym tak długo jak żyje będą kwitły kwiatki.

To miłe, że tak ładnie piszesz o swoim ojcu.

> Mogę być co najwyżej starszy, jak nie będę się uczył języków,
> oczywiście. W każdym bądź razie, przy Tobie, który jesteś
> Major ja zawsze będę Minor.

E tam. Nieprawda. Duszę masz piękną. Reszta przyjdzie z wiekiem.

> PS
> Moje listy nie mają stopki, mają natomiast podpis.

Czy musiałeś tak zakończyć ten przemiły list?
Przyjmij, że uśmiech i ta reszta pod listem, to jest najlepsze co mogę
ofiarować swoim rozmówcom.
Możesz też przyjąć, że imię i nazwisko jest w polu "Od" a poniżej listu to
podpis nieczytelny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

22. Data: 2002-08-14 10:50:29

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Zawsze zawracaj mi uwagę gdy mnie nie rozumiesz. Możesz też spytać wprost
> mój stosunek do języków obcych.

A ja mogę???
Czy po francusku Ci odpowiada? :-)
Pozdrawiam :-)))
Janusz

23. Data: 2002-08-14 10:57:19

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> A ja mogę???
> Czy po francusku Ci odpowiada? :-)

A czyj będzie język?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

24. Data: 2002-08-14 11:31:07

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag
> ...łupem jakiegoś pierdolonego tubylca, miłośnika ładnych drzewek i
> krzaczków. Bo oprócz mojego, eleganckiego, derenia białego, to
> skurwysyn zabrał jeszcze Inki śliwę wiśniową.
>
> Żeby mu uschło i uwiądło.
>
> Pozostając w niutulonym żalu,
> Inka i Grzesiek

Takiemu chamowi zbuntowanemu trzeba by bylo zasuszonej i zmielonej szypszyny
w zad kompresorem wdmuchac, zeby go dziada kalwaryjskiego od srodka tak
swedzialo, zeby sie kmiotek jeden sam o podrapanie od srodka w zakladzie
odosobnienia prosil. Nie placz Grzesiu - dostaniesz piec pestek
austriackiego derenia.

Irek kochany

25. Data: 2002-08-14 11:45:05

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał:
> Hm. To stwierdzenie zadawala mnie :-)

A więc tym bardziej ja jestem zadowolony :-)
> Janie. Dlaczego tak pouczasz swoje dzieci?
> Krzywdzisz ich w ten sposób. Mam nadzieję, że to nie moje wypowiedzi
> przywiodły Cię do takiego stawiania sprawy.
Już sprostowałem. Usunąłem w słowniku rodzinnym dopiero
co zamieszczony aneks do hasła "grzeczność".
Rodzina dziękuje, chociaż ja poczułem się troche zawiedziony brakiem
diety o roboczej nazwie "języki obce" - po każdym dziecku zostało
mi 10kg, a mam ich troje ;-) .

> Czy musiałeś tak zakończyć ten przemiły list?
> Przyjmij, że uśmiech i ta reszta pod listem, to jest najlepsze co mogę
> ofiarować swoim rozmówcom.

Jak by Ci to powiedzieć, podobnie jak ja Ciebie, tak zapewne i Ty
też opacznie mnie zrozumiałeś. Moje PS nie odnosiło się do
Twojej stopki/podpisu. Toż to by mogło być poczytane (i słusznie)
jako złośliwość. Kiedyś tam po prostu napisałeś,
że moje posty są pozbawione wstępu, rozwinięcia, (...), stopki, podpisu.
Po prostu sprostowałem i tyle.

Cieszę się, że coraz bardziej się rozumiemy.
Może przejdziemy do ogrodu? :-)

Dziękuję i pozdrawiam,
Jan_jr

26. Data: 2002-08-14 12:09:47

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości
> odosobnienia prosil. Nie placz Grzesiu - dostaniesz piec pestek
> austriackiego derenia.

Ja mam na zbyciu tylko Cornus mas. Jeżeli chcesz to przejedź albo przyślij
kogoś.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

27. Data: 2002-08-14 16:28:09

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1znvq7jr6.fsf@sapijaszko.net...
> ...łupem jakiegoś pierdolonego tubylca,

Jeśli już po polsku to "padł był..."
Bo jak na wstępie "był" to raczej "padniety" albo...jak ten tubylec ;-)
Pozdr
Grzegorz

28. Data: 2002-08-15 15:50:38

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy to Was pocieszy ale mojej sasiadce z działki ukradli w tym
> roku trzy piekne złociste tuje. Niech ich..........

dzięki za zrozumienie lecz marna to pociecha. Gdybyś napisała, że
sąsiadce ukradli trzy piekne złociste tuje ale na odchodne mieli bliskie
spotkanie z jej psem, który wygryzł im to i owo (bardziej TO niż owo),
to i owszem byłabym zadowolniona niezmiernie, że nie uszła im ta
kradzież bezkarnie. A tak to tylko handry współczuję i tego
specyficznego samopoczucia po wizycie złodziei.
I w ten sposób spalił na panewce zamysł wcześniejszego urządzenia ogrodu
przed wybudowaniem domu :(
pozdrawiam
Iwona

Winorośle ???