kombinacja smaków - pytanie

1. Data: 2004-03-25 08:29:14

Temat: kombinacja smaków - pytanie
Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pomysł na zrobienie sałatki ale boję się że będzie do wyrzucenia - a
mianowicie czy kuskus i tuńczyk mogą wystąpić razem? dodam paprykę lub
kukurydzy trochę - czy wyjdzie coś z tego? czekam na podpowiedź.
Ania

1. Data: 2004-03-25 08:56:02

Temat: Re: kombinacja smaków - pytanie
Od: "Darmond" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka z kuskusu i tuńczyka jest pyszna. Ja dodaje zawsze kukurydze a
czasami paprykę surową lub marynowaną, a kiedyś nawet dałam ogórka i też
było dobre. Tyle że tuńczyka daje takiego w oleju i to razem z płynem z
puszki. Albo wędzonego. A można dać zamiast kuskusu ryż.
Smacznej sałatki.
Pozdrawiam
Patrycja

Użytkownik "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mianowicie czy kuskus i tuńczyk mogą wystąpić razem? dodam paprykę lub
> kukurydzy trochę - czy wyjdzie coś z tego? czekam na podpowiedź.

Ratujcie - marchwiowy smak
Ratujcie - marchwiowy smak
sezam z plackiem ziemniaczanym
Grzyby - lista dyskusyjna o grzybach i grzybobraniu.
Jak to jest z myciem miesa?