kominek tani i z doprowadzeniem powietrza z zewnatrz

1. Data: 2008-09-16 12:39:28

Temat: kominek tani i z doprowadzeniem powietrza z zewnatrz
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Szukam jakiego taniego kominka który pracuje z powietrzem dostarczanym z
zewnatrz (rurą) - zamiast ciagnac z pomieszczenia. Zwyklego nie moge
zastosowac (went. mechaniczna). Macie jakies swoje typy/doswiadczenia w tym
wzgledzie ? Nie bede w tym uprawial zadnego półrocznego palenia 24h/dobe -
raczej rekreacyjny. Wogole bym nie brał ale kobita...eh...

Pozdrowienia

Kane

2. Data: 2008-09-16 18:26:24

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym wzgledzie ? Nie bede w tym uprawial zadnego półrocznego palenia
> 24h/dobe - raczej rekreacyjny. Wogole bym nie brał ale kobita...eh...

każdy kominek. Ważne aby wylot doprowadzenia powietrza był blisko kominka.

3. Data: 2008-09-17 08:56:30

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:
> Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> każdy kominek. Ważne aby wylot doprowadzenia powietrza był blisko kominka.

Autorowi chodzilo chyba o bezposrednie podlaczenie rury doprowadzajacej
powietrze do wkladu kominkowego.

Ja rozwazalem kupno Arysto. Ostatecznie wybralem cos drozszego, ale
tobie moze wystarczy. Firma zbiera dosc dobre opinie.

BbT

4. Data: 2008-09-17 16:35:01

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja rozwazalem kupno Arysto. Ostatecznie wybralem cos drozszego, ale
> tobie moze wystarczy. Firma zbiera dosc dobre opinie.

Dziekuje za sugestie, sprawdze !

Pozdrawiam

Kane

5. Data: 2008-09-19 10:29:02

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym wzgledzie ? Nie bede w tym uprawial zadnego półrocznego palenia
> 24h/dobe - raczej rekreacyjny. Wogole bym nie brał ale kobita...eh...

Wlaśnie wczoraj przepalałem taki zestaw u siebie :) Kominek Tarnavvy 14kW -
tylko z zewnątrz, ew. do rozpalania można odkręcic srubkę i pociągnie z
wewnątrz, ale nie ma potrzeby - poszło od pierwszego kopa i pięknie się
chajcowało. Kominek ze stojakiem kosztował 2750,-, ale już widzę że było
warto ;)

Adam

Czy macie w domu te cholerne muszki??
czyszczenie pralki
Wylacznik PIR do zarowki
elektroniczne podzielniki ciepła - jak grzać
Piec gazowy - średnia półka