kondycja aptek

11. Data: 2004-09-15 13:25:00

Temat: Re: kondycja aptek
Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alice" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:THW1d.284621$vG5.26370@news.chello.at...

> > i tak sobie tylko "strzelasz" cyframi?
> >

> Tak, tak sobie strzelam.

IMO to niedobrze. Ktoś prosi o informację, a Ty żarty sobie robisz? Na
dodatek innych odpowiadających strofujesz za brak wiedzy :(

pzdr

12. Data: 2004-09-16 12:35:48

Od: "apzw" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka pisze z autopsji czy tylko tak sobie strzela?

Jeżeli takie jest pojęcie Koleżanki o rynku aptecznym to gratuluje bujnej
wyobraźni i znajomości realiów.

Kolejny przykład z cyklu "pan zdał a pani sie zdawało".

Wydaje mi się że Koleżanka obserwuje rynek jako pracownik i na tej podstawie
sobie strzela danymi.

A co do podanych kwot pensji to ew. można je przyjąć jako kwoty netto tzn.
to co pracownik dostaje "na ręke" całkowity koszt trzeba liczyć x2 (podatek,
ZUS etc.)

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

13. Data: 2004-09-16 13:37:17

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apzw" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A co do podanych kwot pensji to ew. można je przyjąć jako kwoty netto tzn.
> to co pracownik dostaje "na ręke" całkowity koszt trzeba liczyć x2

Mimo, że złodziejski system wynagradzania panuje w Polsce już od wielu lat,
warto przy okazji zawsze podawać pełne wyliczenia, bo ciągle są
nieporozumienia miedzy pracownikami i pracodawcami.

Wynagrodzenie, które otrzyma kierownik - 3000.00
Koszt ponoszony przez pracodawcę - 5420.37
Wynagrodzenie, które otrzyma farmaceuta - 2000.00
Koszt ponoszony przez pracodawcę - 3574.30
Wynagrodzenie, które otrzyma technik - 1300.00
Koszt ponoszony przez pracodawcę - 2282.38

pzdr

14. Data: 2004-09-16 16:00:21

Od: "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (kierownik - 3000 zl minimum, mgr farmacji 2000 zl, technik - 1300-1500
zl),

a powiedzcie gdzie się tyle zarabia ??
u mnie technicy dostają 890, a mgr farmacji (czyli ja) 1000 zł , z
przebłyskiem do 1100. świątek piątek, żałosne.

15. Data: 2004-09-16 16:34:55

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Walentyn" <walentyn@WYTNIJ_TOonet.pl> napisał w wiadomości
> zl),
>
> a powiedzcie gdzie się tyle zarabia ??
> u mnie technicy dostają 890, a mgr farmacji (czyli ja) 1000 zł , z
> przebłyskiem do 1100. świątek piątek, żałosne.

Ja myśle, że jesli Alice podała płace netto, to takie są tylko w krainie
czarów ;)
Ale to co Ty podajesz, też wydaje mi się mało prawdopodobne.
Może średnia z tych kwot byłaby najbliższa prawdzie?

pzdr

16. Data: 2004-09-16 19:21:22

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie technicy dostają 890,
u mnie technicy dostają 2000 netto
> a mgr farmacji (czyli ja) 1000 zł
a magister 3000n

17. Data: 2004-09-16 19:58:09

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> The DC - to się nie liczy :-) Z Tobą nie gramy :D
DC???
pewnie jakaś sieciówka?
zapomniałam dopisać, że chodzi o zwykłą aptekę, właściciel ma ją jedną, a w
okolicy na każdym skrzyzowaniu jest apteka. jak jest mały dobrze zgrany
zespół, to pracodawca stosuje motywujące(?) wynagrodzenie.

18. Data: 2004-09-16 19:58:58

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2004-09-16 19:59:54

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> The DC - to się nie liczy
uuu, doczytałam sie wreszcie z tym DC. faktycznie, masz rację- Warszawa.

20. Data: 2004-09-16 20:07:02

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> DC???

Gorzej "mafia" ;) The Default City - W-wa

pzdr

tajemnicze zjawisko by ksRobak
Banki
Leki przy złamaniu ręki