koniec suszy

1. Data: 2011-12-05 17:11:47

Temat: koniec suszy
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Wreszcie pada. :-) Po dwumiesięcznej suszy, która w moich
okolicach zaczęła przybierać niepokojące rozmiary, nareszcie pada i jest
nadzieja, że dopada solidnie. :-)
Pozdrawiam klimatycznie Ja...cki
PS Nie mogliśmy użyć zraszaczy bo zarząd działek zapobiegliwie wyłączył sieć
wodociągową przed końcem października.

2. Data: 2011-12-06 07:45:50

Temat: Re: koniec suszy
Od: "SJS" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> Hejka. Wreszcie pada. :-) Po dwumiesięcznej suszy, która w moich
> okolicach zaczęła przybierać niepokojące rozmiary, nareszcie pada i jest
> nadzieja, że dopada solidnie. :-)

a u mnie pierwszy śnieg - Warszawa Stara Miłosna
SJS

3. Data: 2011-12-06 13:22:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-06 08:45, SJS pisze:

> Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości grup
>
> a u mnie pierwszy śnieg - Warszawa Stara Miłosna
> SJS

No proszę - dzięki Tobie mam najświeższe wiadomości o pogodzie u moich
dzieci ;-)
U nas rano też był delikatnie przyprószony śniegiem krajobraz...

4. Data: 2011-12-06 13:59:36

Od: "Tatko" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> No proszę - dzięki Tobie mam najświeższe wiadomości o pogodzie u moich
> dzieci ;-)
> U nas rano też był delikatnie przyprószony śniegiem krajobraz...

Ale nadal susza wszędzie, co to będzie,co to będzie..
:(((

5. Data: 2011-12-06 15:55:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-06 14:59, Tatko pisze:

> Ale nadal susza wszędzie, co to będzie,co to będzie..
> :(((

Oj, susza, susza. Wilgoć prawie nie wsiąka, a jedynie spływa po
przesuszonym pyle... :-(((

6. Data: 2011-12-06 16:26:50

Od: PG <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.joemonster.org/link/pokaz/32163

7. Data: 2011-12-06 19:03:29

Od: "Azotox Moon" <p...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

PG wrote:
> http://www.joemonster.org/link/pokaz/32163

o kurcze... alez tam brzydko!
i te budy na brzegu...

moon

Wróbli nie ma.
Maliny
CUM Tasting Libby,Audrey&Hannah DeckerPussies
Szkolenia dla ogrodników i amatorów ogrodnictwa
Zabezpieczenie krzewów przed mrozem