koniec zwiazku ?

21. Data: 2006-09-07 16:02:18

Temat: Re: koniec zwiazku ?
Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurq" <j...@i...pl> wrote in message
news:edksd4$7p2$1@news.interia.pl...

> aczkolwiek dobrze gadasz ;))

U mnie to nic nowego, myslalem, ze wszyscy juz przywykli......
--

Bluzgacz
GG:5015

22. Data: 2006-09-07 18:37:41

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " grzegorz" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> jestem mlodszy od Ciebie, ale jedno jest pewne, nie ma kobiet
> niezastapionych, chocby niewiem jak Ci sie to teraz wydawalo. Naprawde,
> jest
> masa babeczek!!! Tak samo fajnych albo nawet fajniejszych.

heh...pierwszy mądry tekst jaki dzisiaj tu przeczytałam :)) i zgadzam się w
100 procentach
Nietoperek

23. Data: 2006-09-07 19:04:53

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" <p...@o...pl> wrote in message

> heh...pierwszy mądry tekst jaki dzisiaj tu przeczytałam :)) i zgadzam się
> w 100 procentach

To dlaczego kurwa "leczysz rany po rozstaniu" i nie masz "ochoty na takie
przygody"?
Gdybys sie zgadzala to otrzasnelabys sie z tego co Cie spotkalo a nie jak
cipa pisala o tym na grupie - MOJEJ grupie.
--

Bluzgacz
GG:5015

24. Data: 2006-09-08 14:32:55

Od: a...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> <a...@o...eu> wrote in message

> Nie jestem glupia cipo.

> Ok, ale ty mi odpisujesz wywloko.....
>

> PS.
> Wypierdalaj
> --
>
> Bluzgacz

Bo cooooooooooooooooooo?

( a nie mówiłam............. ech................ )

25. Data: 2006-09-12 20:11:18

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...eu> wrote in message

> Bo cooooooooooooooooooo?
>

> ( a nie mówiłam............. ech................ )

Mozesz wypierdalac, chyba ze masz jeszcze cos mONdrego do powiedzenia glupia
pipeto
--

Bluzgacz
GG:5015

26. Data: 2006-09-13 15:49:11

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" napisał w wiadomości

> Mozesz wypierdalac, chyba ze masz jeszcze cos mONdrego do powiedzenia glupia
> [...]

Przepraszam, wymsknęło mi się!
Miałem napisać, że chciałbym Cię prosić, abyś nie pisała tutaj, bo ja się
denerwuję, Aludwieściedziewiędziesiątapierwsza. Chyba, że napiszesz jeszcze coś,
co na mój rozumek będzie jak miód. Mam zastrzeżenia co do stanu Twojego umysłu i
dlatego przypominasz mi pewne szklane naczynie laboratoryjne

Bluzgacz (cudownie odmieniony)

--
GG: 5015
nie używam sygnaturki ;D)

27. Data: 2006-09-13 18:14:47

Od: "Bluzgacz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> [...]
> jeszcze coś, co na mój rozumek będzie jak miód. Mam zastrzeżenia co do
> stanu Twojego umysłu i dlatego przypominasz mi pewne szklane naczynie

Hehehe, znowu mi sie podoba!
--

Bluzgacz
GG:5015

28. Data: 2006-09-15 14:39:09

Od: "julia" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg napisał(a):
> julia w news:1157633630.071587.282550@i42g2000cwa.googlegrou
ps.com

> Nie, na tej grupie to normalne. Co jakiś czas pewna osoba wrzuca posta z
> pewnym problemem. Nigdy nie bierze udziału w dyskusji jako autor(ka) wątku.
> Problemy są zazwyczaj dość ciekawe (w miarę naturalne). To raczej nie jest
> dzieciak, który się nudzi. Bardziej jakiś ET przeprowadzający doświadczenia
> ;-)
>

> pozdrawiam
> Greg

teraz, po przeczytaniu wielu wątków i przefiltrowaniu odpowiedzi,
musze sie zgodzić:)) A zainteresowani tematem są wszyscy tylko nie
jego autor :) szkoda....

pozdrawiam
julka

Czym jest religia?