konsultacja w sprawie bombek

1. Data: 2004-12-18 08:53:31

Temat: konsultacja w sprawie bombek
Od: "opix" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Panie !
mam małe pytanko -technologiczne -moja żona zajęła się bombkami z
szydełkowym wianuszkiem wokół całej kulistej sfery -wszystko wygląda
pięknie -czy jest inny sposób na utrwalenie łańcuszków na
bombce -stosuje do tego "Deceolep" - klej przeźroczysty szybkoschnący
do dekoracji z wszelkich materiałów -czy macie inne techniki aby te
szydełkowo-frywolitkowe dziełka zamocowywać na stałe ?
czy ktoś dysponuje wzorem " na cebulę " -robię walec z frywolitki a
następnie niteczką zawiązuję od góry i od dołu na jak najmniejszym
obwodzie -widziałem coś takiego w sieci ale nie zachowałem sobie linka
.

--
===OPIX===
==========

1. Data: 2004-12-18 09:17:51

Temat: Re: konsultacja w sprawie bombek
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełkowym wianuszkiem wokół całej kulistej sfery -wszystko wygląda
> pięknie -czy jest inny sposób na utrwalenie łańcuszków na

Hi,
mialo byc na grupe i podzlo mi na priva, sorry.
Wiec jeszce raz:
tu jest pokazane ja na bombce:
http://www.teddys-handarbeiten.de/xocchi-w-kugel.htm

a tu na jajkach:
http://www.teddys-handarbeiten.de/xostern-t-occhi-os
terei1.htm

Pozdrawiam

Monika (hannover)

1. Data: 2004-12-18 09:25:15

Od: "opix" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w
wiadomosci news:cq0sjt$amd$03$1@news.t-online.com...

dziekuje , a za priva nie szkodzi /zachowam sobie lepiej /

--
===OPIX===

Kubuś Puchatek-na WC i aplikacje
snutki
[szydelko] firanka z motywem motyla
[szydelko] i niesmiertelny ulubiony Basak;)
ceny wloczek w duzych motkach