konwalie

1. Data: 2002-01-16 10:28:00

Temat: konwalie
Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam pomocy - chodzi o konwalie. Wiem ze o tej porze roku nie
ma ich w Polsce. Mozna ewentualnie sprowadzic (chyba) jedynie
duze ilosci..

moje pytanie: orientujecie sie czy np: w Holandii teraz mozna
kupic takie kwiaty? gdzie? gdzie szukac takich informacji? kazda
kwiaciarnia w Polsce mnie zbywa, w kazdym miescie. W sieci nie
bardzo mozna cos znalezc albo ja zle szukam.

bardzo mi zalezy na tych kwiatach wlasnie teraz.. jestem gotow
po nie jechac pod koniec miesiaca do Holandii. Jak je przewiezc?
wytrzymaja 12godzin w samochodzie? wlozyc je do wody? w jakas
odzywke? beda jechaly w bagazniku - co powieniem zrobic? To dla
mnie bardzo wazne. Prosze o pomoc, jakakolwiek wskazowke.

Pozdrawiam,
Marceli

Zaproś znajomych na czata! Wyślij SMSa z nowego czata WP!
Czat.wp.pl - Jedyny czat z ludzką twarzą < http://czat.wp.pl >

2. Data: 2002-01-16 12:32:27

Temat: Re: konwalie
Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "orange 4" napisał :

>(...) bardzo mi zalezy na tych kwiatach wlasnie teraz.. jestem gotow
> po nie jechac pod koniec miesiaca do Holandii. Jak je przewiezc? (...)

Ech, rozmarzyłam się... Też chciałabym mieć takiego wielbiciela...
Pozdrawiam, Anula

Przepraszam, nic mądrego w kwestii konwalii nie mogę doradzić.

3. Data: 2002-01-16 12:47:52

Temat: Re: Re: konwalie
Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

:o) miło mi to słyszeć..

muszę je zdobyć.. no i zrobię wszystko żeby zrobić Komuś miłą
niespodziankę.

będę jechał po 27 stycznia - gdyby Ci coś się obiło o uszy - daj
znać :o)

pzdr,
marceli

Dnia 16-01-2002 o godz. 13:32 Anula napisał(a):

> [...]
wielbiciela...
> Pozdrawiam, Anula
>
> Przepraszam, nic mądrego w kwestii konwalii nie mogę doradzić.

Tylko Nowy Kontakt umożliwia rozmowy przez inne komunikatory internetowe!
Poznaj 100 mln nowych znajomych! Instalujesz? Kliknij! < http://kontakt.wp.pl >

4. Data: 2002-01-16 13:17:54

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"orange 4" <o...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Szukam pomocy - chodzi o konwalie. Wiem ze o tej porze roku nie
> ma ich w Polsce. Mozna ewentualnie sprowadzic (chyba) jedynie

Skoro jestes taki zabujany w konwaliach, to moze zainteresuje Cie, ze
istnieje tez odmiana lekko rozowa. Widzialem w katalogu. Mozliwe, ze
konwalie sa w niemieckich sklepach ogrodniczo-budowlanych, odpowiednikach
polskich Obi, Marktkauf, Praktiker. Nie bedziesz musial sie telepac przez
cale Niemcy. Ale lepiej poczekac do wiosny, jak dostana swiezy towar. Wtedy
na pewno je dostaniesz.

Irek

5. Data: 2002-01-16 13:46:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam pomocy - chodzi o konwalie. Wiem ze o tej porze roku nie
> ma ich w Polsce.
Zdaje się, że w sobotę widziałem je w jednej kwiaciarni w Wawie, ale były
bodajże egipskie via Holandia.
Można je kupić w Holandi, juz są w sprzedaży, można nawet zamówić w
internecie z dostawą do domu w ciągu 24 godzin.
:-)))
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2002-01-16 13:52:21

Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

dzięki! a możesz mi polecić jakąś stronę w sieci? gdzie w Wawie?
jaka ulica?

7. Data: 2002-01-16 13:54:40

Od: o...@w...pl (orange 4) szukaj wiadomości tego autora

hmm.. zobaczymy :o) będę jechał przez Niemcy to może mi się uda
gdzieś wcześniej je kupić..

nie mogę czekać do wiosny - muszę je mieć troszkę szybciej.
i nie jestem zabujany w konwaliach tylko.. itd..

pozdrawiam i dzięki za pomoc!
marceli

8. Data: 2002-01-16 16:51:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"orange 4" <o...@w...pl> wrote in message news:3c458604cc212@wp.pl...

> nie mogę czekać do wiosny - muszę je mieć troszkę szybciej.
> i nie jestem zabujany w konwaliach tylko.. itd..

Niewatpliwie lepsze niz krokodyl ("Jesli nie chcesz mojej zguby,
krokodyla daj mi luby") :-)

Obrazek (http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/konw.jpg
)
nie wystarczy?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2002-01-16 19:25:12

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "orange 4" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> dzięki! a możesz mi polecić jakąś stronę w sieci? gdzie w Wawie?
> jaka ulica?

Nie wiem czy dobrze pamiętam ,ale firma nazywa się chyba Interflora - wpisz
w goggle,może pomoże ??

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

10. Data: 2002-01-16 21:19:46

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj moze przez kwiaciarnie wysylkowe. sa takie na calym swiecie. w
polsce to sie chyba nazywa interflora albo cos takiego. sadze, ze duze
kwiaciarnie wspolpracuja z taka firma.
trop II : w kazdym duzym miescie polski sa gieldy kwiatow. miejsca, gdzie
zaopatruja sie kwiaciarnie. W Krakowie np. taki plac znajduje sie na
Balicach. Tam jezdzi sie na 5 rano!!! i kupuje kwiaty. w hurcie. mojej zonie
kupuje tam z okazji rozych albo i bez okazji np 50 roz za 50 zl!!!!
Zauwazylem, ze sa tam hurtownicy, ktorzy sprowadzaja kwiaty PROSTO Z
HOLANDII.
Zycze sukcesów -trzymam kciuki, zeby sie udalo !!!!!!!
Daj znac, jak sie powiedzie.
wojtek Pa

Prusy! Kto zna?
fontanna w domu
Creeping Charlie (nazwy polskiej nie znam), moze Michal wie???
e-książka dla ogrodników