[koraliki] czy ktos ma pomysł...

1. Data: 2004-11-14 19:24:39

Temat: [koraliki] czy ktos ma pomysł...
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

...jak to zrobić? Stronkę znalazłam na Waszym/naszym FAQ,
http://www.chez.com/1001perles/galerie/fleurs/zoom/m
inikalanchoe.html
Czy jest ktos rownie zauroczony tym?
pzdr. Gerbil, przed wyprawą po koraliki :)

1. Data: 2004-11-14 19:39:49

Temat: Re: [koraliki] czy ktos ma pomysł...
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gerbil" <m...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
inikalanchoe.html
> Czy jest ktos rownie zauroczony tym?
> pzdr. Gerbil, przed wyprawą po koraliki :)

ZNALAZŁAM!!! i cieszę się jak głupia.
Gerbil

1. Data: 2004-11-14 19:48:36

Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) zylka prawdopodobnie bedzie zbyt gietka. Mozna z niej zaimprowizowac
kwiatki. Galazki i listki najlepiej formowac z drutu stalowego 0,3 lub 0,5
[dostaniesz go w sklepach modelarskich lub zwyklym sklepie zelaznym]. Jezeli
koraliki sa wieksze i maja wieksze otwory moze byc tez drucik miedziany. :)
Wymadrzam sie bo podpowiada mi maz :) Pozdrawiam.

1. Data: 2004-11-14 19:56:41

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Jezeli
> koraliki sa wieksze i maja wieksze otwory moze byc tez drucik miedziany.
:)
> Wymadrzam sie bo podpowiada mi maz :) Pozdrawiam.

Dzięki jutro jadę się zaopatrzyć :) w drut tez
pzdr.
Gerbil

1. Data: 2004-11-14 20:14:31

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.robotki-reczne, Gerbil splodzil(a) nastepujacy tekst:
inikalanchoe.html
> ZNALAZŁAM!!! i cieszę się jak głupia.

Jak znalazlas, to daj adres, nie bardz taka ;)

Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein ~*~ srebrna(małpa)kni(.)ae(.)krakow(.)pl
--
"Gdzie flejmy rabia, tam plonki leca"
Goldie.

1. Data: 2004-11-14 21:43:45

Temat: [koraliki]cudenka
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein"
<s...@k...pl> napisał w wiadomości
> Jak znalazlas, to daj adres, nie bardz taka ;)

> [...]
Nie jestem taka podaję stronkę, ale okazało się ze jest rowniez w FAQ tylko
trzeba pogrzebać. Stronak stała sie moja ulubiona :O)
http://beadedflowers.tripod.com/international/index.
htm
super opis technik i wzorów, czary nie koraliki :)
Pozdrawiam
Gerbil
PS> Jak to dobrze, że do Was trafiłam, a już myślałam że tylko ja lubię
koraliki :)

[druty] czapka z opisem po polsku
[druty] czapka z opisem po polsku
witam