[koraliki] zwierzaki z koralików

1. Data: 2004-07-28 09:13:05

Temat: [koraliki] zwierzaki z koralików
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam cudeńka z koralików! Wszystkim wielbicielkomi koralikowych
zwierątek polecam:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=45259&p
=1
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=45259&p
=2
Są tu gotowe zwierzątka i schematy - bardzo czytelne, jak się zdążyłam
zorientować. Chyba się znowu rzucę na koraliki ;)

AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-07-28 20:45:41

Temat: Re: [koraliki] zwierzaki z koralików
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=2
> Są tu gotowe zwierzątka i schematy - bardzo czytelne, jak się zdążyłam

Wielkie dzieki za te linki! Rewelacja!
Mam juz tez ksiazeczke "Zabawki z koralikow" - tez jest fajna. Mam
nadzieje, ze wkrotce ukaza sie inne pozycje tej autorki.

--
Pozdrowionka,
Magda (Kuleczka)

[ot]pracownia