koreczki

1. Data: 2004-02-04 21:32:17

Temat: koreczki
Od: "Anna Kunaszyk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy moglibyście mi podsunąć pomysły na zrobienie koreczków? Jakie
kombinacje, co z czym łączyć, aby było smaczne. Proszę o przepisy.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Anna
a...@g...pl

1. Data: 2004-02-05 08:34:01

Temat: Re: koreczki
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kunaszyk" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy moglibyście mi podsunąć pomysły na zrobienie koreczków? Jakie
> kombinacje, co z czym łączyć, aby było smaczne. Proszę o przepisy.

- ser feta, oliwki zielone lub czarne
ser żółty z oliwką, lub orzechem włoskim, lub winogronem, śliwką z octu

ser pleśniowy z ogórkiem zielonym, pomidorem, oliwką, kawałkiem surowej
(zanurzonej w wodzie z cytryną) gruszki, ciemnym winogronem lub orzechem
włoskim

kosteczki tofu panierowane w sezamie, bułce, mące kukurydzianej z
przyprawami i opiekane na głębokim oleju, połączone na patyczkach z surowymi
warzywami typu ogórek, pomidor, papryka, lub papryką marynowaną.

Słodkie koreczki z owoców zanurzane w karmelu lub czekoladzie

Sowa

Polewka na zsiadłym mleku
Podpuszczka - co to takiego?
co to jest krupnik?
RATUNKU!!!! Jak wyglada poledwica wolowa?
ciasto z jagodami -poradzcie??