korek

1. Data: 2002-01-25 15:03:01

Temat: korek
Od: neria <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
zastanawiam sie nad pokryciem scian pokoju korkiem. Czy ktos ma jakies
doswiadczenia z tym zwiazane ? Chodzi mi o trwalosc takiego wykonczenia,
estetyke (czy laczenia plyt rzucaja sie w oczy ?), sposob i koszt
umocowania takich plyt ?
Bardzo prosze o opinie i informacje ...

neria

1. Data: 2002-01-25 15:07:22

Temat: Re: korek
Od: "Arek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chodzi mi o trwalosc takiego wykonczenia,

moi rodzice maja juz ladnych pare lat i jest OK

> estetyke (czy laczenia plyt rzucaja sie w oczy ?),

wyglada bardzo OK. laczenia oczywiscie widac, ale trudno zeby ich nie bylo
widac, skoro sa to plyty. mysle, ze laczenia widac nie bardziej niz w
tapetowanym pomieszczeniu, ale to juz zalezy od polozenia i tego czy sciana
jest rowna.

A.

1. Data: 2002-01-28 13:47:33

Temat: Odp: korek
Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik neria <n...@x...pl> w wiadomosci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@x...pl...
> witam,
> zastanawiam sie nad pokryciem scian pokoju korkiem. Czy ktos ma jakies
> doswiadczenia z tym zwiazane ? Chodzi mi o trwalosc takiego wykonczenia,

Mam dwa lata i wyglad chyb anie ulegl zmianie.

> estetyke (czy laczenia plyt rzucaja sie w oczy ?), sposob i koszt
> umocowania takich plyt ?

Laczenia widac, choc czesc rzuca sie w oczy mniej, czesc bardziej, zalezy
jak udalo sie dopasowac wzory i ksztalt plyt (idelanie prostokatne to nic
nie jest).
Przyklejalem na otynkowana sciane klejem do korka i trzyma dosc mocno
(predzej puszczi tynk niz klej ;)

BogdanKa

1. Data: 2002-01-28 16:49:37

Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam dwa lata i wyglad chyb anie ulegl zmianie.

Bardzo przepraszam, ze sie czepiam, ale prosze przeczytac powyzsze zdanie:
masz dwa lata i juz sie udzielasz na liscie dyskusyjnej? I wyglad naprawde
nie ulegl zmianie???
;-)))
Pozdrawiam serdecznie:-)
Joan