koronawirus - szybkie testy

1. Data: 2020-06-23 15:14:17

Temat: koronawirus - szybkie testy
Od: M M <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawia mnie, dlaczego rząd nie wprowadził następującego (lub
podobnego) środka zapobiegawczego: Produkujemy dziennie kilkadziesiąt, albo
nawet kilkaset tysięcy szybkich testów, losujemy z bazy numery pesel,
rozsyłamy pocztą i nakładamy obowiązek odesłania testu? Nie stać naszego
państwa na coś takiego? Czy to by nie pomogło zbyt wiele, bo nawet 100tys
badań to ułamek procenta ludności Polski? Wykonanie 100tys testów dziennie
oznacza, że każdy Polak byłby badany średnio raz w roku - chyba dobre i to?

2. Data: 2020-06-25 19:32:37

Temat: Re: koronawirus - szybkie testy
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/06/2020 o 14:14, M M pisze:

> [...]
> oznacza, że każdy Polak byłby badany średnio raz w roku - chyba dobre i to?

testy sa do badania komorek rakotworczych pluc, z jakiegos powodu
zaczeto ich uzywac do zupelnie innego celu

--
gazebo

Dlaczego maseczka nie chroni noszącego?
choroba pies
koronawirus przenosi na zwierzęta?
COVID 19 nie musi być WIRUSEM ! Czyli czym sa exosomy...
Coronavirus Case Counts Are Meaningless