[koronki klockowe] Program Festiwalu w Bobowej

1. Data: 2003-09-13 12:21:21

Temat: [koronki klockowe] Program Festiwalu w Bobowej
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzinka zadziałała i przysłała mi szczegółowy program tegorocznego IV
Międzynarodowego Festiwalu Koronki Klockowej, który poniżej zamieszczam.
Jedna uwaga: na piątek 3.10.2003 zaplanowano wycieczkę dla delegacji
zagranicznych co oznacza, że stoiska będa pilnowane przez uczennice
miejscowej szkoły włokienniczej i nie będzie okazji porozmawiać czy
podejrzeć technik przedstawicieli zagranicznych - wg planu ta wycieczka
chyba w godzinach poobiednich..

---------------------------------------
1.10.2003 ( środa )
15:00 - Uroczyste otwarcie imprezy w sali widowiskowej Centrum Kultury -
rynek Bobowa
Otwarcie IX Ogólnopolskiej Pokonkursowej Wystawy Koronek Klockowych
Pokaz mody projektantek z Czech inspirowany sposobami zastosowania koronki
klockowej w ubiorach.
Spotkanie towarzyskie delegacji i zaproszonych gości.

2.10.2003 ( czwartek )
9:00 - Otwarcie stoisk festiwalowych
11:00 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród w IX Ogólnopolskim Konkursie
Koronki Klockowej
Pokaz mody
Zwiedzanie stoisk Festiwalu Koronki Klockowej
15:00 - 18:00 - Warsztaty koronkarskie
18:00 - Zakończenie dnia festiwalowego

3.10.2003 ( piątek )
9:00 - Otwarcie stoisk festiwalowych
10:00 - 13:00 - Warsztaty koronkarskie z udziałem osób dorosłych i dzieci
18:00 - Zakończenie dnia
( 3.10.2003 - zaplanowano wycieczkę krajoznawczą dla delegacji zagranicznych
"Szlakiem skarbów Małopolski" )

4.10.2003 ( sobota )
9:00 - Otwarcie stoisk festiwalowych
10:00 - 13:00 - Warsztaty koronkarskie z udziałem osób dorosłych i dzieci
15:00 - 18:00 - Warsztaty koronkarskie
18:00 - Zakończenie dnia

5.10.2003 ( niedziela )
9:00 - Otwarcie stoisk festiwalowych
10:00 - III Bobowskie Targi Rekodzieła Wszelakiego - rynek bobowski
11:00 - Pokaz mody - sala wystawowa festiwalu
15:00 - Pokaz mody - rynek bobowski ( w razie złej pogody pokaz odbędzie się
w sali festiwalu )
16:00 - Finał loterii fantowej
18:00 - Zakończenie Festiwalu i Targów Rzemiosła

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl