korzonki?

1. Data: 2007-08-24 11:38:32

Temat: korzonki?
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy tzw. korzonki trzeba leczyć bezwzględnie u lekarza?
Mężowi wysiadły i już czwarty dzień się męczy.
Chciałam wenwać prywatnie lekarza, pewnie zrobiłby mu zastrzyk z B12, ale
mąż kategorycznie odwmówił lekarza.
Smarowałam go spirytusem na aloesie (mi po tym zawsze przechodzi), dostał
witaminy i rutinoscorbin w tabletkach.
Siedzi w domu opatulony w okolicy krzyża.
Nie pomaga jak na razie.
Czy da się coś kupić w aptece bez recepty na te korzonki?
Jakie maści, czy tabletki polecacie.
A może jednak do lekarza, tylko stanie w kolejce, czekanie na korytarzach w
stanie korzonków jest baaaardzo uciążliwe i chyba ponad siły TŻ.

pozdr
anna

2. Data: 2007-08-24 12:51:51

Temat: Re: korzonki?
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna"
> [...]
> A może jednak do lekarza, tylko stanie w kolejce, czekanie na korytarzach w
> stanie korzonków jest baaaardzo uciążliwe i chyba ponad siły TŻ.

Witaj
Najlepiej skorzystać z porady lekarza.
Jeden zastrzyk z B12 wcale nie musi pomoc.
Zresztą sa dobre tabletki przeciwzapalne które lecza tego typu dolegliwości.
Oczywiście sa z przepisu lekarza.
Polecam Diclofenac, DicloDuo czy choc jakikolwiek lek przeciwbólowy.
Bez recepty sa tez tabletki na zapalenie korzonków najlepiej zapytać w aptece.
Mi pomaga przykładanie do bolącego miejsca gorącego termoforu.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

3. Data: 2007-08-24 14:54:16

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mężowi wysiadły i już czwarty dzień się męczy.
> Chciałam wenwać prywatnie lekarza, pewnie zrobiłby mu zastrzyk z B12, ale

czyli jeszcze nie jest tak źle, jak będzie źle to poprosi, żebyś wezwała
lekarza

4. Data: 2007-08-24 14:59:40

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
aptece.
> Mi pomaga przykładanie do bolącego miejsca gorącego termoforu.

Nie słuchaj tych którzy bóle kręgosłupa leczą tabletkami typu
Dicloduo.....

W w/w sytuacji przedewszystkim NATYCHMIAST zrób sobie prześwietlenie.
(albo najlepiej rezonans), i z wynikami udaj się do jakiegoś DOBREGO
specjalisty manualnego.

Tabletki NIE ELIMINUJĄ PRZYCZYNY BÓLU, one tylko ZNIEZCULAJĄ!!!!!!!.

Zaniedbanie i brak leczenia może prowadzić do schorzeń zamieszczonych
poniżej:

http://www.dyskopatia.pl

lub

http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

A uwierz mi że leczenie czegoś takiego to prawdziwy horror ....

Pozdrawiam
Dr.Endriu
http://drendriu.ovh.org
nmp1(małpa)interia.pl

5. Data: 2007-08-24 22:18:03

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu"
> Nie słuchaj tych którzy bóle kręgosłupa leczą tabletkami typu
> Dicloduo.....

Ty Endriu gdzie Anna napisała, ze chodzi o ból kręgosłupa?
Ja czytałem w tym poście o korzonkach.
Często przyczyną uszkodzeń korzonków nerwowych są zmiany chorobowe w obrębie
kręgosłupa ale tez nie koniecznie, może to mieć tez podłoże zapalne i nic
więcej.

> W w/w sytuacji przedewszystkim NATYCHMIAST zrób sobie prześwietlenie.
> (albo najlepiej rezonans), i z wynikami udaj się do jakiegoś DOBREGO
> specjalisty manualnego.

Chodziło o jej męża czytaj watki.
Ta rezonans -)))))))))
Cale szczęście, ze nie poleciłeś nacierania moczem własnym -))
A tak btw to powróciłeś na grupę?
Czytałem, ze zegnasz sie juz tutaj ze wszystkimi.

> Tabletki NIE ELIMINUJĄ PRZYCZYNY BÓLU, one tylko ZNIEZCULAJĄ!!!!!!!.

Choćbyś nie wiem jak krzyczał to właśnie tabletkami przeciwbólowymi leczy sie
zapalenie,korzonków,nerwowych-))))

6. Data: 2007-08-25 13:48:05

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Choćbyś nie wiem jak krzyczał to właśnie tabletkami przeciwbólowymi leczy sie
> zapalenie,korzonków,nerwowych-))))
Jak sie nie umie leczyc logicznie wzgledem przyczyny to sie
rzeczywiscie leczy tabletkami.
Pan Endriu nie raz dostal ode mnie po lbie za pisanie glupot, ale
chyba sie sporo nauczyl, bo powyzsza jego wypowiedz oceniam na jakies
90% trafnosci.

W przypadku "korzonkow" proponuje":
Pierwszy atak mozna przetrwac domowymi sposobami badz leczyc sposobami
lekarskimi.
Przy drugim ataku wymoc na lekarzu diagnostyke pod katem chorob
organicznych (badania krwii itp) plus RTG. Jesli lekarz nie powie nic
madrego to z RTG do terapeuty manualnego w celu poszukania i
likwidacji tzw czynnosciowych przyczyn zaburzen.

7. Data: 2007-08-27 09:21:11

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chodziło o jej męża czytaj watki.
> Ta rezonans -)))))))))
> Cale szczęście, ze nie poleciłeś nacierania moczem własnym -))

Drogi/a koleżanko/kolego Cancer kimkolwiek jesteś. Chcialem tylko powiedzieć
iż gdyby w w czerwcu 2005 roku lekarz w przychodni wysłał mnie na
prześwietlenie (a najlepiej na rezonans),
zamiast zaaplikowania mi w/w przez ciebie tabletek Dicloduo którymi dosyć
konkretnie załatwiłem sobie układ trawienny, uniknąłbym 1,5 roku horroru
związaego z chorobami kręgosłupowymi ....
Korzonków sobie oczywiście nie wyleczyłem, a zamiast tego lekkie schorzenie
kręgosłupa zamieniło się w dyskopatię i lekki kręgozmyk. (Dokładnie tak jak
opisywałem wcześniej).

Dzisiaj po dwóch latach testowania różnych terapi kręgosłupowych wszystko
wraca do normy. Moja sprawność ocenił bym na 80% tego co było przed feralną
wizytą u lekarza. Tak myślę że za 2 lata osiągnę 100% sprawności.
Stąd też gdy słyszę słowo Dicloduo w połączeniu z słowem kregosłup włos mi
się na głowie jeży, i popadam w przerażenie...

> A tak btw to powróciłeś na grupę?
> Czytałem, ze zegnasz sie juz tutaj ze wszystkimi.

Po pierwsze od miesiąca odciąłem sobie internet w domu,
a po drugie nie zamierzam już zaśmiecać tej grupy swoimi postami :)

Pozdrawiam
Dr.Endriu
http://drendriu.ovh.org
nmp1(małpa)interia.pl

8. Data: 2007-08-27 10:43:39

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <

> [...]

> kręgosłupa zamieniło się w dyskopatię i lekki kręgozmyk. (Dokładnie tak jak

Napisał bym Kolego Endriu, ze urzekła mnie twoja historia -))))
Ale mocno uogólniłeś problem.
To ze tabletki o których jest mowa tobie nie pomogły, wcale nic nie oznacza.
(mogłeś poprosić o zastrzyki)
Tak jak tutaj napisał kolega Kradam Pierwsze problemy z korzonkami leczy sie
tego typu tabletkami.
A dopiero powracające problemy mogą świadczyć o kłopotach poważnych z
kręgosłupem.
Jak by każdy lekarz pierwszego kontaktu kierował pacjenta chorego na zapalenie
korzonków nerwowych na rezonans, to kolejki do tego badania trwały by
dekadami -))
Oczywiście zgadzam sie z Toba, ze takie problemy jak dyskopatia, nie wyleczy sie
tabletkami typu diclo-podobnymi.
Chciałem tylko zaznaczyć, ze problemy które opisała Anna wcale nie musza
świadczyć o poważnej chorobie kręgosłupa.
Co do twojego problemu to myślę, ze na dyskopatie która u Ciebie wystąpiła
zapracowałeś sobie dobrych parę lat, a nie wystąpiła ona w 1.5 roku.

> [...]
> Stąd też gdy słyszę słowo Dicloduo w połączeniu z słowem kregosłup włos mi
> się na głowie jeży, i popadam w przerażenie...

To tylko twoje subiektywne odczucia.
Problemy z korzonkami mam od lat.
Pierwsze problemy wystąpiły u mnie w wieku 15 lat.
Nigdy nie stwierdzono większych problemów z kręgosłupem.
Raz na jakiś czas mam tego typu problemy po przyjęciu tabletek przeciwbólowych
problem ustępuje.

> Po pierwsze od miesiąca odciąłem sobie internet w domu,
> a po drugie nie zamierzam już zaśmiecać tej grupy swoimi postami :)

Nikt nigdy nie pisał, ze zaśmiecasz grupę.
Pewnie nie jeden chętnie by tutaj z Toba podyskutował-))))

9. Data: 2007-08-27 21:21:58

Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> czyli jeszcze nie jest tak źle, jak będzie źle to poprosi, żebyś wezwała
> lekarza

Jesli chcesz dowiedziec sie czegos wiecej na temat bolow krzyza, wejdz na
www.mckenzie.pl to jest metoda ktora zajmuje sie praktycznie tylko bolami
kregoslupa. Jest tam tez lista terapeutow certyfikowanych, ktorzy poradza
sobie z takimi bolami bez lekow, poprostu w odpowiedni sposob dobiora
cwiczenie. Jezeli twoj maz jest zwolennikiem szybkich i spektakularnych
efektow, poszukaj terapeuty OM Cyriax lub metody Kaltenborna - to terapeuci
manualni (nie mylic z "kregarzami"!!!). Nie jest prawda, ze juz natychmiast
potrzebujesz rezonansu czy RTG - dobrze przeprowadzony wywiad i badanie mowi
wiecej, niz zdjecia [na rentgenie dyskow nawet nie widac! uprzedzajac
riposty kolegow Dr.Endriu i Cancera - korzonkow tym bardziej! ;-) ].
I pamietajmy o tym, ze kazdy "normalny" bol podlega regule samoleczenia,
wiec nawet jak nic nie bedziecie robic - tez przejdzie, aczkolwiek mozna to
przyspieszyc. Pozdrawiam i zycze szybkiego powrotu do zdrowia!
AsiaBe

<wurzel schmerz rulez>

dziwna sprawa
okulary