kosiarka ręczna?

11. Data: 2004-06-27 20:06:03

Temat: Re: kosiarka ręczna?
Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byc moze na polach golfowych zdaje egzamin, gdzie trawa jest koszona co 3
> dni, a noze ostrzone na biezaco.

Greeny na polach mistrzowskich kosi sie codziennie. Wysokosc trawy na
zawodach w klasach mistrzowskich jest 1.5 do 3 mm. Czym nizej tym "szybsza"
jest pilka. Zabieg koszenia wykonuje sie kosiarkami bebnowymi spalinowymi i
czesto z podwojnym ukladem walkow stalowych dociskujacych trawe przed bębnem
z 10 - 12 nożami. Sa to urzadzenia niesamowicie precyzyjne i ważą ponad
100-120 kg.

Pozdrawiam
Wojtek

12. Data: 2004-06-28 13:28:07

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobre

13. Data: 2004-07-02 22:08:58

Od: Dariusz <s...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek Bialkowski napisał:

Wysokosc trawy na
> zawodach w klasach mistrzowskich jest 1.5 do 3 mm.

Witam! Chciałbym się tylko upewnić co do wpisanej przez ciebie miary
długości. Na pewno milimetry masz na myśli? :)
> Pozdrawiam
> Wojtek

Pozdrawiam,Dariusz

14. Data: 2004-07-03 07:38:26

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokosc trawy na
>
> Witam! Chciałbym się tylko upewnić co do wpisanej przez ciebie miary
> długości. Na pewno milimetry masz na myśli? :)

Tak, milimetry!!!
Zobacz np. kosiarki do greenow najstarszej firmy na swiecie produkujacej
kosiarki od 1832 r - Jacobsen lub ATCO ktora od 1921 produkuje kosiarki
sopalinowe.

http://www.atco.co.uk/products/club.html

http://www.ransomesjacobsen.com/brands/jacobsen/new_
jac_pgm_22_01.html

15. Data: 2004-07-03 08:02:31

Od: "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Tak, milimetry!!!
Zobacz np. kosiarki do greenow najstarszej firmy na swiecie produkujacej
kosiarki od 1832 r - Ransomes (wczesniej pomylilem nazwe) lub ATCO ktora od

16. Data: 2004-07-05 10:07:55

Od: "mariusz" <m...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Bialkowski" <w...@s...info.pl> napisał w wiadomości

(...)

> dzień bez słońca i przed nawożeniem, już nawóz rozsypany czekam jak
zacznie
> działać to pochwale się dalej.)
>
> Pozdrowienia
> Wojtek