kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA

1. Data: 2007-05-03 09:27:13

Temat: kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA
Od: "Anik" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry wszystkim
kochane dziewczyny czy w USA mozna kupić taniej kosmetyki Este Lauder
(chodzi mi o niezawodny podkład Double Wear)i Biottherm Touch instant? jak
wyglądają te róznice w cenie ?
Znajomy będzie wracał ze stazu z Filadelfi pomyslałam, ze na lotnisku na tej
strefie bezcłowej mogłby mi zrobić małe zakupy.
jak myslicie, te ceny będa niższe niz u nas? może któraś wie co opłacałoby
się tam kupić z tzw kolorówki i ewentualnie coś dobrego do tlustej cery ,do
tzw strefy t.
Bardzo zależałoby mi na podkładzie Este Lauder Double Wear chyba ze znacie
cos lepszego co warto byłoby tam kupić - USA ?
do zwęzenia porów kobitka z Douglasa zachwalała Biotherm Touch Instant ?

pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2007-05-03 11:10:11

Temat: Re: kosmetyki kolorowe i nie tylko /USA
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anik" <a...@N...pl> wrote in message
(...)
> Bardzo zależałoby mi na podkładzie Este Lauder Double Wear chyba ze
> znacie cos lepszego co warto byłoby tam kupić - USA ?
> do zwęzenia porów kobitka z Douglasa zachwalała Biotherm Touch Instant ?

a nie lepiej uswiadomic znajomego ile by to mialo kosztowac, zeby
bylo taniej? bo taniej to moze byc juz w sklepie, niekoniecznie na
lotnisku. w sklepach lotniskowych czesto wszystkiego nie ma, raz
tylko sprawdzilam ceny (byl to wybrany tylko produkt) i jakos mnie
nie powalilo znizka. takze przelicz zlotowki na dolary, poinformuj znajomego
i juz wszystko wiesz.

iwon(K)a

Dobry dermatolog lub gabinet kosmetyczny w Krakowie.
maseczka hydraphase LRP
Anisia Bella
Brzuchol
Kaszaki