kosmetyki w podrozy

1. Data: 2005-06-15 10:37:17

Temat: kosmetyki w podrozy
Od: "beacia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam troche nietypowe pytanie: czy ktos wie czy sa gdzies w sprzedazy malutkie
buteleczki, pojemniczki, pudeleczka itp., o malych objetosciach, takie
specjalne do tego zeby sobie np szampon, plyn, zel z duzej butli przelac do
takiej malutkiej i zabrac ze soba na wyjazd, zeby nie zajmowalo duzo miejsca w
kosmetyczce? Widzialam kiedys w Londynie taka poleczke, mozna bylo sobie dobrac
dowolne opakowania do wyboru do koloru... Czy w Polsce jest cos takiego? czy
pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?
Mozecie mi jakos pomoc?

1. Data: 2005-06-15 11:03:33

Temat: Re: kosmetyki w podrozy
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beacia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czy
> pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?

Też widziałam taką półeczkę w UK :))
Coś mi świta, że był taki zestawik podróżnych opakowań kiedyś w Sephorze,
ale już dawno tego nie widziałam.
Ja w tym celu zbieram co sensowniejsze opakowania po GWP.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-15 11:16:29

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-06-15 12:37:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *beacia* skreślił te oto słowa:

> [...]
> dowolne opakowania do wyboru do koloru... Czy w Polsce jest cos takiego? czy
> pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?

Sephora ma takie małe opakowania zastępcze.

--
Lia

1. Data: 2005-06-15 11:42:31

Od: domi <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

beacia wrote:
Czy w Polsce jest cos takiego? czy
> pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?
> Mozecie mi jakos pomoc?

Opakowań nie widziałam, a z tymi wersjami mikro też może być problem. W
rossmanie są małe żele pod prysznic i balsamy (2 rodzaje).Kiedyś taki
balsamik kupiłam i był do kitu po prostu - nie rozsmarowywał się
praktycznie wcale, zapach też blee. Dlatego zawsze składuję kosmetyki
dodawane do gazet i na krótsze wyjazdy zabieram po prostu parę saszetek.
A czasem i buteleczka się w ten sposób trafi :)

domi

1. Data: 2005-06-15 12:04:57

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam troche nietypowe pytanie: czy ktos wie czy sa gdzies w sprzedazy
> malutkie
> buteleczki, pojemniczki, pudeleczka itp.

Sephora na mur, bo widziałam. Ja zostawiam sobie po próbkach, też się
sprawdza.

Clinique ma w swojej ofercie zestaw 3 kroków z mini opakowaniach- mydełko w
sam raz na wakacje, a do butelki po toniku można też potem przelewać.

Dove wprowadza w tym roku miniszampony i miniodżywki do włosów w kilku
typach, w sam raz na wakacje.

A perfum tez nie wożę całych, tylko próbki, które dostaje przy okazji
zakupów.

Udało mi się zminimalizować kosmetyczkę do rozmiarów mikro, a kiedyś z
kufrem jeździłam.:)

Agata

1. Data: 2005-06-15 12:53:48

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

beacia wrote:
> [...]
> opakowania do wyboru do koloru... Czy w Polsce jest cos takiego? czy
> pozostaje mi jedynie szukanie wszystkiego w sklepach w wersji mikro?

Nie widzialam. Ale jesli masz czas to ja bym napisala do producenta
kosmetykow ktorych potrzebujesz i poprosila o miniaturke. Potem zachowasz
sobie opakowanie.

Zazula

1. Data: 2005-06-15 19:34:09

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> napisał w wiadomości
> Dove wprowadza w tym roku miniszampony i miniodżywki do włosów w kilku
> typach, w sam raz na wakacje.

O ile mnie pamiec nie myli to Yves Rocher ma takie mini kosmetyki w serii
Plaisirs Nature.

m.

1. Data: 2005-06-16 08:23:32

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magia napisał(a):

> O ile mnie pamiec nie myli to Yves Rocher ma takie mini kosmetyki w
> serii Plaisirs Nature.

Rossmann swoje zele do kapieli tez sprzedaje w dwoch wielkosciach, jedna
jest b.mala.

th

1. Data: 2005-06-25 18:56:05

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

beacia napisał/a w news:5431.00000131.42b004dc@newsgate.onet.pl:

> zeby nie zajmowalo duzo miejsca w
> kosmetyczce?

W sklepach pojawiły się miniopakowania szamponów i odżywek Dove
(polecam tę do włosów farbowanych) i Sunsilk. Kosztują po 3,50zł.
Mają sprytne zamknięcia. Idealne na podróż.

--
Zofia Rakowska

Pielęgnacja Tatuażu
Jakie kosmetyki do USA??