[krakow] spotkanie

1. Data: 2004-11-04 08:19:51

Temat: [krakow] spotkanie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy, kiedy, o ktorej i gdzie sie spotkamy?

skrzacik upierdliwiec
Dogs think they're human...
Cats know they are!

1. Data: 2004-11-04 09:38:52

Temat: Re: [krakow] spotkanie
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze w sobote 13 listopada? Np. ok. 16? Gdzies na Kazimierzu, pewnie
znowu w Alchemii :-)

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-11-04 10:31:43

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze w sobote 13 listopada? Np. ok. 16? Gdzies na Kazimierzu, pewnie
> znowu w Alchemii :-)
>
> Pozdr. :-) Arleta

bardzo dobry termin i godzina tez super.
miejsce bedzie fajne jesli bedzie lampa :)
nie wiem kto nam to zalatwial?
krakowianki do raportu ;)))

skrzacik lobuz

1. Data: 2004-11-04 16:09:14

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

siem piszem, lampa - Drozdzoweczka raportuj!!!!!!!!!
Jak nie bedzie Drozdzoweczki zmieniamy knajpe bo znowu pan zrobi ciemnosc :)

nie mam sie czym chwalic, jest tylko szesc zlotych sniezynek......
pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-05 09:28:44

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> siem piszem, lampa - Drozdzoweczka raportuj!!!!!!!!!
> Jak nie bedzie Drozdzoweczki zmieniamy knajpe bo znowu pan zrobi ciemnosc
> :)

moze by tak maila do niej pchnac?
masz jej adresik emilowy?

> nie mam sie czym chwalic, jest tylko szesc zlotych sniezynek......
> pozdrawiam
> Ewa (Kraków)

no to jeszcze pare dni zostalo zdazysz zrobic wiecej :)

a na serio to ja mam tylko szalik dla szwagra wyprodukowany na drutach z
ktorego jestem dumna jak nie wiem co, bo druty ostatni raz mialam w rekach
jakies 25 lat temu :)

skrzacik

1. Data: 2004-11-05 10:29:08

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się zgłaszam! Ja się zgłaszam! Przyniosę moje najnowsze produkty. Te co
jeszcze do ludzi nie poszły... ;)))
Chłopa z dzieciorami zostawię tym razem :)))))

MKatarynka

1. Data: 2004-11-05 10:35:10

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny ja od niedawna goszczę na tym forum. Chętnie dołączę do Was.
Jestem ciekawa jak wyglądają takie spotkania. Czy przynosicie ze sobą jakieś
robótki?. Wpisuję się na listę.
Justyna

1. Data: 2004-11-05 11:11:06

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się zgłaszam! Ja się zgłaszam! Przyniosę moje najnowsze produkty. Te co
> jeszcze do ludzi nie poszły... ;)))
> Chłopa z dzieciorami zostawię tym razem :)))))
>
> MKatarynka

ekstra :)
przynies koniecznie te poduszke frywolitkowa!!!
zadna jestem pomacania jej :)))

skrzacik

1. Data: 2004-11-05 11:13:18

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Was.
> Jestem ciekawa jak wyglądają takie spotkania. Czy przynosicie ze sobą

super!
przynosimy wszystko co uznamy za sluszne :)
to znaczy skonczone dziela, robotki w trakcie pracy, nowo nabyte ksiazki i
czasopisma.
duzo dobrego humoru tez ze soba zabieramy :)
do rychlego zobaczenia!

skrzacik lobuz

1. Data: 2004-11-05 16:49:39

Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy, kiedy, o ktorej i gdzie sie spotkamy?
>

> skrzacik upierdliwiec

Ja bardzo chętnie piszę sie na to spotkanko jeśli czas i dzieciątko pozwoli.
Cociaż niewiele popełniłam od ostatniego :)

wanda

jak to wykonać-proszę o pomoc
[szydełko] doszło kilka prac...
[szydelko] poduszki