kreatynia

1. Data: 2008-04-04 20:34:04

Temat: kreatynia
Od: e...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
trochę mnie niepokoją badania kontrolne, które ostatnio zrobiłam,
kreatynina jest 0,28 (norma <0,5), czym to może być spowodowane? Do
lekarza idę dopiero za 10 dni i trochę się denerwuję. Pragnę dodać ,
że jestem po operacji nerki (usunięcia guza typu angiomolipoma),
dlatego ten wynik mnie niepokoi, może ktoś go zinterpretuje ?

2. Data: 2008-04-04 21:13:46

Temat: Re: kreatynia
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 21:34, e...@g...pl wrote:
> trochę mnie niepokoją badania kontrolne, które ostatnio zrobiłam,
> kreatynina jest 0,28 (norma <0,5), czym to może być spowodowane?

Na moje oko jest właśnie w normie. 0,28<0,5.

Ania

o co tu chodzi???
Co to jest skilling?
Prośba o interpretację wyników.