kredka do oczu

1. Data: 2003-03-18 12:30:10

Temat: kredka do oczu
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakich kredek do oczu używacie (chodzi mi o firmę)?

AGA

1. Data: 2003-03-18 12:45:18

Temat: Re: kredka do oczu
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehm
mam taka jedna Marie Clair calkiem calkiem - troche twarda ale takowej
wlasnie szukalam
inglot ma strasznie miekkie i tluste
arcancil calkeim calkiem - tylko przetestuj kolory na oczach
mnei strasznie przypadly do gustu i oczu
te z sephory :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-18 12:51:36

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "edward u" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jakich kredek do oczu używacie (chodzi mi o firmę)?

Max Factor.
Jak dla mnie - idealna

Kaska

1. Data: 2003-03-18 13:11:37

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"edward u" <e...@w...pl> wrote in message
> Jakich kredek do oczu używacie (chodzi mi o firmę)?

Paleta (pauenta) mi sie gdzies Rimmel (granatowa), ale moim zdaniem jest
twarda. Mialam tez granatowa Palome - a fuj, tego sie nie da uzywac! To
olowek techniczny (twardy!) a nie kredka... Jednak ja sie nie znam na
kredkach. Mialam kiedys, zdaje sie Pierre Rene (nie jestem pewna), srebrna,
zlota (srebrna byla suuper) i oliwkowa. Ta oliwkowa byla swietna, ani za
miekka, ani za twarda. Ach, zobacze w domu, co to za firma tak na 100% byla.
Kredke zuzylam prawie cala. Teraz jakos nie uzywam, bo mi sie nie chce :))

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-18 13:21:05

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mialam tez granatowa Palome - a fuj, tego sie nie da uzywac! To
> olowek techniczny (twardy!) a nie kredka...

O a ja wlasnie mialam dopisac Palome.
Ja kupowalam moja jakies trzy lata temu (srebrna, ale nie taka gruba, tylko
zwykla) i jest mieciutka, az za miekka, ale w sumie przyzwoita. Co za firma
nierowna...

Kaska

1. Data: 2003-03-18 17:45:24

Temat: Odp: kredka do oczu
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Manhattan (czarna). Bardzo fajna!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-18 20:37:50

Od: "Csirke" <c...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiam Avonową 2 w1, czyli lekko na dzień i mocno na noc.

Opinia:
Ale BADZIEWIE.

Szkoda kasy. Kredka jest zdecydowanie za miękka, nie można jej zatemperować,
bo natychmiast rozmazuje sie na wszystkim dokoła, praktycznie nie da się
wykonać delikatnej i cienkiej kreski (a jeśli już się rysuje, to z powodu
miękkości zuzywa się jej tonę), jest mało odporna na czas i wodę.
Nie polecam.

Csirke

1. Data: 2003-03-18 21:23:56

Od: "niniel" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy jest twarda,
tzn. nie "splywa" z powiek?

btw. czy wiecie jaka firma oferuje czarne cienie do powiek?

n.

1. Data: 2003-03-19 07:49:46

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"edward u" <e...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jakich kredek do oczu używacie (chodzi mi o firmę)?
>

> AGA

Przede wszystkim uzywam tylko automatic eyeliner,teraz mam firmy M.Astor.
Firmy i kolory zmieniam, ale nie kupuje juz tych w olowku, bo albo sa za
twarde, albo sie rozmazuja.Tak samo z konturowkami do ust, moim skromnym
tdaniem najpraktyczniejsze sa te automatic.
Ilona

1. Data: 2003-03-19 08:11:31

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy jest twarda,
> tzn. nie "splywa" z powiek?
>
> btw. czy wiecie jaka firma oferuje czarne cienie do powiek?

Zapewne marki selektywne posiadaja takie cienie.

cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]
włosy
dobry podklad?
Nowa maskara Max Factora - pytanie
mariza