kredka do oczu...

1. Data: 2004-01-26 18:55:05

Temat: kredka do oczu...
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich jestem nowa wiec sie przedstawiam Kasia jestem :)
Mam takie pytanie: kupilam niedawno czarna kredke do oczu Inglot ale mi
wypadla w samochodzi i chyba sie polalama :( poniewaz nie moge jej zastrugac
bo sie ciagle lamie ;(
Moje pytanie dotyczy czy da sie jakos ja naprawidz zeby sie nie lamala?
Probowalam juz morzic w lodowce zeby lepiej sie strugala ale to nie pomoglo.

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!

--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-01-26 19:09:05

Temat: Re: kredka do oczu...
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A <buniapl(nic)@wp.pl> napisał/a:
> Witam wszystkich jestem nowa wiec sie przedstawiam Kasia jestem :)

Witam imienniczkę ;-)

> [...]
> zastrugac bo sie ciagle lamie ;(
> Probowalam juz morzic w lodowce zeby lepiej sie strugala ale to nie

Wsadziłaś ją do lodówki czy do zamrażalnika?

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy : http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Archiwum: http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

1. Data: 2004-01-26 19:45:29

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jakas beznadziejna temperowka ja ostrzysz, nieprzeznaczona do
ostrzenia kredek do oczu tylko do zwyklych dla dzieci np.

Siwe włosy - szampon
Siwe włosy - szampon
chwale sobie.....
Gapa Fashion?