kredka wodoodporna

1. Data: 2002-12-26 19:26:18

Temat: kredka wodoodporna
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

to co dobre a raczej bardzo dobre to kredka lancome.jest trwala i trzeba
nielada zachodu by ja zetrzec.moze warto zainwestowac!!! uzywam tej kredki
od ponad roku i jeszcze mam ponad pol.codzien robie makijaz!!

1. Data: 2002-12-30 19:39:45

Temat: Re: kredka wodoodporna
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał

> to co dobre a raczej bardzo dobre to kredka lancome.jest trwala i trzeba
> nielada zachodu by ja zetrzec.moze warto zainwestowac!!! uzywam tej kredki
> od ponad roku i jeszcze mam ponad pol.codzien robie makijaz!!

Też jej uzywam od ponad roku i uważam, ze jest rewelacyjna. Ne pewno z niej
nie zrezygnuję! :)

Pozdrawiam

Nikita

karnawalowe show