krem delfen a prezerwatywa

1. Data: 2002-10-05 08:33:24

Temat: krem delfen a prezerwatywa
Od: "wek20" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy używanie kremu delfen może zmniejszyć skuteczność prezerwatywy,
uszkodzić ją lub zniszczyć? chodzi mi o to, czy połączenie prezerwatywy z
kremem delfen może byc skuteczne oraz na ile skuteczne? czy są dostępne w
polsce jakieś inne środki antykoncepcyjne "wspomagające" prezerwatywę a
jeżeli tak, to jakie i który może być najlepszy?

2. Data: 2002-10-08 13:56:33

Temat: Re: krem delfen a prezerwatywa
Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wek20" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> polsce jakieś inne środki antykoncepcyjne "wspomagające" prezerwatywę a
> jeżeli tak, to jakie i który może być najlepszy?

Jeżeli chodzi o interakcje kremu i prezerwatywy - RTM. Na pewno nie stosuj
nic na bazie olejów.
Inne środki - globulki dopochwowe: Patentex Oval (zagraniczny, cena ok. 18),
Kolpotex 230 (polski, 12) - (niektóre dziewczyny nie lubią jak im się
pieni )

Rafał

"Oby wszyscy, którzy mieli przyjemność
lub przykrość spotkać się ze mną