krem odchudzający uda i powiekszajcy biust

1. Data: 2003-05-22 14:40:23

Temat: krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ktoras czytala Elle to widziala :)
Jakies cudo jest, nazywa siE "Top Model" firmy Methode Jeannne Piaubert. Dwa
kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na biust :000

Brzmi niewiarygodnie, cena tez jest niewiarygodna 611 zł. Ale jeśli ma
działać...

Niestety w interneie nie znalazłam ich strony :(
Czy ktoś zna tą firmę?

sandra

1. Data: 2003-05-22 14:52:14

Temat: Re: krem odchudzający uda i powiekszajcy biust
Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> działać...
>
> Niestety w interneie nie znalazłam ich strony :(

a czy jak juz przeniesie ten tłuszcz na biust to ugotuje obiad? :)
smieje sie oczywiscie ale cos mi sie obilo o tym cudzie o uszy ,szczerze
mówiąc nie wierze w to.
bo zeby powiekszyc sobie biust trzeba miec tluszcz na tylku a jak ktos ma
tłuszcz na tyłku to i biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac.
pozdrawiam i życze wiecej ruchu ,diety i spojrzenia na siebie i świat z
przymrużeniem oka.
paula

1. Data: 2003-05-22 15:06:30

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na biust :000
>
> Brzmi niewiarygodnie, cena tez jest niewiarygodna 611 zł. Ale jeśli ma
> działać...

He....może pytanie jest niestosowne.
Ale skąd te uwolnione cząsteczki tłuszczu mają "wiedzieć" że celem ich
wędrówki jest biust? I jaką drogą mają się tam znaleźć???
Ola

1. Data: 2003-05-22 15:07:05

Od: "Justyna" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia":

> [...]
Piaubert. Dwa
> kremy - jeden uwalnia tluszcz z posladkow, a drugi przenosi na

Bajka jakaś:). Ale że takie bajki lepsze niż Andersen, poszukałam
strony i znalazłam: http://www.jeannepiaubert.it. Tyle, że to po
włosku (a szkoda, dzień taki ponury, by się poczytało o cudach, nawet
za 611 PLN;).). Jeśli któraś rozumie, niech opowie, pliz, co tam
piszą.

Ju.

1. Data: 2003-05-22 15:20:33

Od: "Justyna" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!":

> a dokladnie jaki fragment Cie interesuje? bo calego sajtu to
> mi sie nie chce ;]

Sama nie wiem. Wchodzę na prodoti i potem na corpo, bo mi moja
językowa intuizione [;)] mówi, że to gdzieś tu będzie, ale chyba nie
ma tego, o czym mówiła Offelia. Czy tam jest gdzieś napisane, że mają
wersję angielską?

Ju.

1. Data: 2003-05-22 15:21:29

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrawiam <- walkie! ->
http://walkie.cegla.art.pl

1. Data: 2003-05-22 15:22:17

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> bo zeby powiekszyc sobie biust trzeba miec tluszcz na tylku a jak ktos ma
> tłuszcz na tyłku to i biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac.

od 10 minut mysle, jakby to ujac grzeczniej, ale jedyne, co moge napisac
to "bzdury gadasz". tluszcz (w sensie komorek tluszczowych) na tylku ma
KAZDY czlowiek na swiecie. ty, ja, moja babcia, moj ojciec. nie wiem,
dlaczego uwazasz, ze jest to w jakikolwiek sposob powiazane z rozmiarem
biustu.

xx.

1. Data: 2003-05-22 15:27:10

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" wrote:

> od 10 minut mysle, jakby to ujac grzeczniej, ale jedyne, co moge
> napisac to "bzdury gadasz".

hmm...

> tluszcz (w sensie komorek tluszczowych)
> na tylku ma KAZDY czlowiek na swiecie. ty, ja, moja babcia, moj
> ojciec.

A pamana twierdzi, ze nie?

> nie wiem, dlaczego uwazasz, ze jest to w jakikolwiek sposob
> powiazane z rozmiarem biustu.

A czy pamana nie pisała raczej o odwrotnej zaleznosci? :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-05-22 15:33:01

Od: "Justyna" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia":

> A czy pamana nie pisała raczej o odwrotnej zaleznosci? :)

E, tam. Pamana napisała głupotę: "jak ktos ma tłuszcz na tyłku to i
biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac", no, weź, Lia,
podpiszesz się pod tym aksjomatem?

Ju.

1. Data: 2003-05-22 15:37:01

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" wrote:

> E, tam. Pamana napisała głupotę: "jak ktos ma tłuszcz na tyłku to i
> biust ma duzy i nie potrzebuje go powiększac", no, weź, Lia,
> podpiszesz się pod tym aksjomatem?

Nie, ale nei zgadzam sie, ze Pamana napisała, ze jak ktos ma duzy biust to i
tłuszczu na tyłku ma sporo.

Oba stwierdzenia są o kant *tyłka* potłuc ;)

PieS. Takie tam... dzis nie nalezy sie przejmowac moimi postami :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

Kosmetyczki z maybelline