krety w ogrodzie

31. Data: 2004-07-19 18:40:30

Temat: Re: krety w ogrodzie
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WaLker" <j...@p...com> napisał w wiadomości
news:cdgqlo$f7c$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości

> Tylko nie reaktywujcie przypadkiem roku węża, gdy opowiem co z nimi robię
> ogródku :-)
>
> WaLker

A propos węża. Kiedyś sąsiadka opowiadała swoją przygodę z wężem. Użyła
określenia wąż ogrodowy i że on gdzieś się zawieruszył i ukrył w wysokiej
trawie. Ja cały czas myślałam o wężu ogrodowym czyli takim do podlewania a
jej chodziło o zaskrońca. Takie oto pojęcie mają wiejscy ludzie na temat
przyrody. Pewnie kobiecina nie odróżniłabym zaskrońca od padalca i żnij a
przecież z każdym z tych zwierząt można sobie łatwo poradzić bez użycia
przemocy.
Gdy do mnie zachodzą węże z okolicznych zarośli czuję się wielce przez nie
doceniana, myślę sobie że mój ogród delikatnie i płynnie nawiązuje do
otoczenia a granice pomiędzy moim a ich się zacierają.

Serdecznie Miłka

32. Data: 2004-07-19 19:05:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Relaksujce to może nie, ale za to opalające ;-) To chyba
> jedyna praca ogrodowa, przy ktorej do słońca wystawiamy
> nie tylko rewers.

A to prawda, pod warunkiem, że akurat świeci słoneczko:-)

Pozdrawiam
Marta

33. Data: 2004-07-19 19:59:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Gdy do mnie zachodzą węże z okolicznych zarośli czuję się wielce przez nie
> doceniana, myślę sobie że mój ogród delikatnie i płynnie nawiązuje do
> otoczenia a granice pomiędzy moim a ich się zacierają.

Masz więże w ogrodzie? Zazdroszczę, w mojej okolicy niestety nie ma :((

Pozdrawiam
Kaśka

34. Data: 2004-07-19 20:06:59

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Masz więże w ogrodzie? Zazdroszczę, w mojej okolicy niestety nie ma :((
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Mam węże i wbrew pozorom jest to bardzo niebezpieczne. Kilka dni temu
mała suczka sąsiadów atakowała dorosłą żmiję w zaroslach ogródka warzywnego
i po ukąsieniu uszła kilkanaście kroków i padła nieżywa.
Moja kocica w zeszłym roku miętosiła w pysku małego zaskrońca a ja sama
niedawno ratowałam dorosłego z piwnicy sąsiadów.

Serdecznie Miłka

35. Data: 2004-07-19 20:14:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2004-07-19 20:18:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2004-07-19 20:18:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
warzywnego
> i po ukąsieniu uszła kilkanaście kroków i padła nieżywa.

Żmij nie zazdroszczę niech sobie w Kielcach i okolicy żyją :)

> Moja kocica w zeszłym roku miętosiła w pysku małego zaskrońca a ja sama
> niedawno ratowałam dorosłego z piwnicy sąsiadów.

Kocicy nic się nie stało? Dorosłego zaskrońca jak mniemam?

Pozdrawiam
Kaśka

38. Data: 2004-07-19 20:20:58

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

Nic nie napisałeś, Tadziu :)))

Pozdrawiam
Kaśka

39. Data: 2004-07-19 20:23:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kocicy nic się nie stało? Dorosłego zaskrońca jak mniemam?
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Nie naszczęście był to młody egzemplarz i myslę sobie że przyniosła do z
drogi już przejechanego ... mam nadzieję ...

Serdecznie Miłka

40. Data: 2004-07-19 20:25:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> za to mam wielki urodzaj na jaszczurki
> :))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

U mnie też bywają jaszczurki i to jakieś dziwne bo zazwyczaj nie mają
ogonków ;-)

Tajemniczo Miłka

Jak zmniejszyc pH ?
Strykow i okolice