krety wracajcie

31. Data: 2013-07-13 11:42:33

Temat: Re: krety wracajcie
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 12:33, Ikselka pisze:

> Od dwóch lat zadomowiły się w okolicy koty - dokładnie od tej pory ZERO
> kretów i ZERO nornic, przedtem była istna inwazja: w warzywniku powyzerane
> burtaki i marchewka, a na wiosnę po stopnieniu śniegu krajobraz księżycowy
> na trawniku, ze przejść nie było można. Teraz błogi spokój :-)

Teoria wydaje się być naciągana, masz pewność że to za sprawą kotów
znikły krety? Bo u mnie w ogrodzie buszują całe stada kotów, ale kretów
wcale nie ubywa. Ogród przypomina jedno wielkie kretowisko..

32. Data: 2013-07-13 18:58:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 11:42:33 +0200, Trybun napisał(a):

> Teoria wydaje się być naciągana, masz pewność że to za sprawą kotów
> znikły krety? Bo u mnie w ogrodzie buszują całe stada kotów, ale kretów
> wcale nie ubywa. Ogród przypomina jedno wielkie kretowisko..

Pewność raczej mam, ponieważ bezpośrednio "przed kotami" ilosci kreciego i
nornicowego tałatajstwa przyprawiały mnie o nerwową trzęsionkę, tak że w
końcu całkowicie zrezygnowałam z warzyw korzeniowych - dopiero w tym roku
znowu mam buraczki.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

33. Data: 2013-07-13 19:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Jul 2013 18:58:26 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> końcu całkowicie zrezygnowałam z warzyw korzeniowych - dopiero w tym roku

"Przed kotami" trawnik po zimie wyglądał jak powierzchnia Marsa - krater
przy kraterze, setki! Teraz ani jednego kopca!

34. Data: 2013-07-14 08:09:28

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-13 18:58, Ikselka pisze:

> [...]
> końcu całkowicie zrezygnowałam z warzyw korzeniowych - dopiero w tym roku

No nie wiem, przyznam że z kotami mam już do czynienia od dość dawna,
ale jeszcze nie widziałem żeby kot złapał kreta. Oczywiście to o niczym
nie świadczy,ale...

35. Data: 2013-07-14 11:53:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 08:09:28 +0200, Trybun napisał(a):

> No nie wiem, przyznam że z kotami mam już do czynienia od dość dawna,
> ale jeszcze nie widziałem żeby kot złapał kreta. Oczywiście to o niczym
> nie świadczy,ale...

Może wystarczy sama obecność kota?

36. Data: 2013-07-15 10:32:42

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-14 11:53, Ikselka pisze:

> Może wystarczy sama obecność kota?

Może tak.. Przecież czegoś te zwierzaki _muszą_ się bać,.. :-)

Orzech Włoski
Żyjątka w donicach - czym...
Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))