krew w kale

1. Data: 2006-07-26 18:40:41

Temat: krew w kale
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!

Przydarzyła mi się dziwna sprawa dzisiaj....a mianowice krew w kale. Nie
odczuwam bólu brzucha ani podbrzusza. Jedyne co mnie czasem męczy to zgagi
po zjedzeniu szczypiorku, rzodkiewce, cebuli, porze i smażonym
mięsku-wszystkiego staram się unikać. Bardzo mnie to zszokowało, ponieważ po
załatwieniu się zauważyłam krew na papierze toaletowym, co skierowało moją
uwagę na stolec, na którym zobaczyłam krew (nie była ona brunatna);czerwona.
Załatwian się raz dziennie. Czasem, kiedy w ciągu dnia jem bardzo malutko,
to nie wypróżniam się przez jeden dzień. Nie mam na przemiennych zaparć i
biegunek. Nie jadłam buraczków ani czegoś, co mogłoby wpłynąć na kolor kału.
Kał był normalny. Nic mi nie dolega.
Proszę, poradźcie co w takiej sytuacji robić? Czy biec od razu z tym
faktem do lekarza? Może nie myśleć o tym, jeśli to się nie powtórzy?
Wspomnę, że codziennie-tak można rzec, piję kawę rozpuszczalną na czczo
:( Dodam, że pojawiło się to pierwszy raz, nie uprawiam seksu analnego.

Marta
(gg:3571564)

2. Data: 2006-07-26 19:53:32

Temat: Re: krew w kale
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupowiczów!
>
> Przydarzyła mi się dziwna sprawa dzisiaj....a mianowice krew w kale.
> Proszę, poradźcie co w takiej sytuacji robić? Czy biec od razu z tym
> faktem do lekarza? :( Dodam, że pojawiło się to pierwszy raz, nie
> uprawiam seksu analnego.
>

> -----------------------
> Pozdrawiam
> Marta
> (gg:3571564)

Ja bym Pani poradziła biec pędem do dobrego lekarza.
Jeżeli hemoroidy to pół biedy.

J.

3. Data: 2006-07-26 20:05:25

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> [...]
> Wspomnę, że codziennie-tak można rzec, piję kawę rozpuszczalną na czczo
> :( Dodam, że pojawiło się to pierwszy raz, nie uprawiam seksu analnego.
Nie musisz z tym biec, ale powinnaś pójść w najbliższym czasie do
lekarza. Jeśli nie są to guzki krwawnicze (hemoroidy), to być może
doszło do pęknięcia drobnego naczynka przy parciu. 3 możliwość do
wykluczenia dla lekarza, to polip/polipowatość jelita grubego. Jeszcze
inna możliwość, to wrzodziejące zapalenie okrężnicy, ale tutaj bardziej
charakterystyczna była by krwawa biegunka. Jak widzisz ciężko powiedzieć
bez zbadania i podstawowych badań powiedzieć co ci jest.
Nie napisałaś ile masz lat. To też ma znaczenie.
Potrzebny jest także wywiad rodzinny. Czy ktoś z twoich krewnych nie
chorował na nowotwór jelita grubego?
Proszę nie odpowiadaj na moje pytania. Nie postawiłem ich po to, abyś
odpowiadała na grupie, tylko sama sobie - czy mam iść do lekarza i czy
to może być coś poważnego.
Pozdrawiam i życzę jak najkorzystniejszej diagnozy.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

jak poradzić sobie z gorączką w taki upał??
Jak zbadać czy to na pewno nerwica?
dr Kit-Bieniecka-czy ktoś się u niej leczył
Tarczyca a zmiana ogniskowa
brak witamin w diecie i co dalej