krokiety z soczewica

1. Data: 2001-12-11 00:34:59

Temat: krokiety z soczewica
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

u mnei dzisiaj krokiety z miesem, ale pomyslalam, ze soczewicowe jako
malo znane zasluguja na mala promocje. na 12 nalesnikow trzeba wziac:
1 szklanke soczewicy zielonej suchej
1 duza cebule
czubata lyzke masla
pol peczka swiezych lub lyzeczka suchych ulubionych ziol (najlepsze
wychodzi chyba ze swiezym majerankiem albo tymiankiem)
pieprz i sol do smaku
jak ktos lubi - lyzka sosu worchestershire

soczewice trzeba namoczyc (najlepiej dzien wczesniej), a potem
ugotowac na miekko - tak, zeby po odcedzeniu mozna z niej bylo zrobic
puree. do puree owego wrazic nalezy podsmazona na masle drobno siekana
cebule i posiekane ziola. przyprawic do smaku - ja traktuje paciajae
sosem worchestershire, jest bardzej wyrazista. paciaja smarowac
nalesniki, zwijac zgrabne krokiety, tarzac w odrobinie surowego ciasta
nalesnikowego i bulce tartej, podsmazac na rumiano, jesc i miec
radoche!

podawac mozna tak jak krokiety z miesem, np. z barszczem czystym do
picia - ale to danie lubi tez bardzo sos pomidorowy, albo od biedy
ketchup.

smacznego!

kamila

/"\ ||
\ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS
X AGAINST HTML MAIL || NO STATIONERY
/ \ AND POSTINGS || NO GRAPHICS

1. Data: 2001-12-11 08:17:45

Temat: Re: krokiety z soczewica
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> oświadczył/a:

> u mnei dzisiaj krokiety z miesem, ale pomyslalam, ze soczewicowe jako
> malo znane zasluguja na mala promocje.

w ogóle soczewica zasługuje na promocję, mega promocję, słyszycie???
jest mniam! dla każdego! :-)

> przyprawic do smaku - ja traktuje paciajae
> sosem worchestershire, jest bardzej wyrazista.

proponuję zamiennie wkropić kilka łyżeczek soku z cytrynki albo przecier
pomidorowy...

[...]

> /"\ ||
> \ / ASCII RIBBON CAMPAIGN || NO ATTACHMENTS
> X AGAINST HTML MAIL || NO STATIONERY
> / \ AND POSTINGS || NO GRAPHICS

cool, ale wsadź jeszcze sobie delimiter przed sygnaturką ("-- ") ;-)

--
wojmat
"Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki

Bialystok i tutejsze jedzonko
Re: wracam z zaswiatow:)
"Tort" warzywny w galarecie - polecam!
i jeszcze raz o kawie, a wlasciwie o mlynku
Pozegnanie z Afryka tez mamy