krosna do haftu

1. Data: 2002-12-19 05:59:57

Temat: krosna do haftu
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Doradźcie mi proszę. Chcę kupić krosno do haftu i zastanawiam się , które
nabyć. Czy takie luzem (ani nie stojące na nóxkach, ani nie przypinane do
stołu) czy przypinane do stołu? Czy róznica w jakosci pracy jest na tyle duża,
że opłaca mi się nabyć i stół do tej ramy?:)))) Czy bedzie mi wygodnie z samą
ramą?
No i które krosno kupić? W Kokardce są po 39zł i 78zł(do przypinania do stołu).
Rana 35 x 65 cm(max szerokość kanwy). W Hobby Studio po 49zł i 89zł, ale rama
35 x 90 cm i wiem, że tutaj cośtam samozakleszczającego kanwę jest. Którą ramę
wybrać i dlaczego???? Na co zwracać uwagę???
Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-12-19 08:33:57

Temat: Re: krosna do haftu
Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo stojące, jak masz miejsce, albo przykręcane do stołu.
Przynajmniej ja taak uważam. Ja ze wzgledu na szczupłość miejsca w moim domu
kupuję przykręcane. To w trakcie pracy okaże się, ze warto było.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-12-19 21:34:21

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ats09l$gan$1@news.gazeta.pl...
> [...]
domu
> kupuję przykręcane. To w trakcie pracy okaże się, ze warto było.

To stojące która Mira sprzedała mi sprawuje się rewelacyjnie. Ma tę zalete,
że robisz na nim gdzie Ci wygodnie. Zdarzyło mi się już nawet w kuchni, jak
obiadu pilnowałam coby się nie przypalił:)
Kinga

1. Data: 2002-12-21 12:30:14

Temat: Odp: krosna do haftu
Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
[...]Którą ramę
> wybrać i dlaczego???? Na co zwracać uwagę???

Witam,
sama się rozglądam za takowym. Niestety, wszystkie stojące oglądane były
bardzo niestabilne i lekkie. Tak, że przy pracy może braknąć ręki do
przytrzymywania ramy :)
Lepiej wykonane były przymocowywane do blatu.
Co do sposobu zainstalowania kanwy, to raczej zależy od wielkości
planowanych robótek, czy są obszywane płótnem przy pracy czy robione na
dużym kawałku kanwy. Trzeba pamiętać, że musi być bardzo silnie i
równomiernie naciągnięta. Zawsze dodatkowo przyszpilam ją do tamborka.
Pooglądaj http://www.kscreations.com/lapframes.htm
Wyglądają dość stabilnie.
Sama chyba zdecyduję się na pracę stolarza pod moim okiem, z obciążeniem w
"nogach", mam niezłe zdjęcia w angielskim żurnalu.
A właściwie, czy nazwa "krosna" jest prawidłowa, czy toto nie miało innej
nazwy ?

Nie odzywałam się dawno, ale przenoszenie linii telefonicznej i SDI to
koszmar.

Pozdrawiam
Krysia

Upload 2002-12-19
dziwna kanwa
spodnie w stylu "hippie" - prosze o rady ;o)
Re: do Irenki
Re: scieg francuski