krówki i co dalej?

1. Data: 2004-12-18 15:56:36

Temat: krówki i co dalej?
Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi proszę, czy krówki (skondensowane mleko słodzone gotowane 3
godziny) jest lepsze tego samego dnia czy na drugi i w jakiej formie to
jecie? Bezpośrednio z puszki?

pozdrawiam
zaśliniona lola

1. Data: 2004-12-18 16:02:57

Temat: Re: krówki i co dalej?
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

loretta wrote:
> Poradźcie mi proszę, czy krówki (skondensowane mleko słodzone
> gotowane 3 godziny) jest lepsze tego samego dnia czy na drugi i w
> jakiej formie to jecie? Bezpośrednio z puszki?

Ja np. stosuję jako polewę do ciasta - od dołu: kruche/bita
śmietana/kruche/polewa z mleka skondens. gotow. 3 h jak dla mnie smaczne po
wystudzeniu w lodówce.

pzdr.
Ania

1. Data: 2004-12-18 17:17:06

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć loretta
Sat, 18 Dec 2004 16:56:36 +0100 napisałeś:

> Poradźcie mi proszę, czy krówki (skondensowane mleko słodzone gotowane 3
> godziny) jest lepsze tego samego dnia czy na drugi i w jakiej formie to
> jecie?

u nas do niedawna byla to jedna z warstw ciasta. a od niedawna jest to jeden
z ulubionych likierow.
dzięki tej grupie! :))
--
Laik

1. Data: 2004-12-18 19:11:41

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laik" <e...@m...pl.wywal.to> napisał w wiadomości
> Cześć loretta

> u nas do niedawna byla to jedna z warstw ciasta. a od niedawna jest to
> [...]
może przepisik?:)

1. Data: 2004-12-20 06:17:29

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Rendi
Sat, 18 Dec 2004 20:11:41 +0100 napisałeś:

> może przepisik?:)

oczywiscie.
dwie puszki mleka (obgotowane :) i pol litra wodki.
--
Pozdrawiam, Laik.
Pieniądz jest bezwonny, ale się ulatnia. (na murze)

strona z przepisami kulinarnymi - przykre :(
maszynka do mielenia - czym konserwowac
pierogi w podróż!!! jak to zrobić?
przechowywanie pierogow na nastepny dzien
Marlenki ciag dalszy