krwawienie menstruacyjne

1. Data: 2006-01-24 21:39:53

Temat: krwawienie menstruacyjne
Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chciałabym apytac czy jest mozliwość zmiejszenia krwawienia
menstruacyjnego; krwawie srednio 5-6 dni w zwiazku z tym jestem bardzo
osłabiona mimo iz przyjmuje w tym czasie żelazo; dlatego bede wdzieczna
za kazdą porade

pozdrawiam
kasia

2. Data: 2006-01-25 12:56:09

Temat: Re: krwawienie menstruacyjne
Od: "Ewa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "katarina" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> menstruacyjnego; krwawie srednio 5-6 dni w zwiazku z tym jestem bardzo
> osłabiona mimo iz przyjmuje w tym czasie żelazo; dlatego bede wdzieczna

kochana mozna np lekami zapobiegajacymi ciązy... idz do ginegologa!!!
kochana ja mam zmiejszony z 7 dni do 3 własciwie... lek ten kosztuje jednak
ok 30zł i jest na recepte... trzymaj sie kasiu pozdrawiam EWA

3. Data: 2006-01-25 21:48:16

Od: katarina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> kochana mozna np lekami zapobiegajacymi ciązy... idz do ginegologa!!!
> kochana ja mam zmiejszony z 7 dni do 3 własciwie... lek ten kosztuje jednak
> ok 30zł i jest na recepte... trzymaj sie kasiu pozdrawiam EWA

Byłam u lekarza, ale widzę ze musze go zmienic, poniewaz powiedział mi
ze u młodej kobiety (19 l) to normalne i "sie samo" ueguluje...

pozdrawiam bardzo serdecznie
kasia

4. Data: 2006-01-28 18:32:20

Od: "sure2" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> chciałabym apytac czy jest mozliwość zmiejszenia krwawienia
> menstruacyjnego

(...)

Np. Hemorigen - krople ziołowe.

Agata