krwawienie z noska u dziecka

1. Data: 2005-04-03 13:11:12

Temat: krwawienie z noska u dziecka
Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mojej prawie 3-letniej córki pojawiły się krwawienia z nosa. Nie są duże,
raczej widać tylko że ma krew w nosie. Nie jest to związane z jakimś
upadkiem. Ostatnio natomiast była przeziębiona i dostawała Nasivin - może
podrażnił nosek?? Co ciekawe krew już dwa razy pojawiła się jak się wysoko
huśta.

Macie jakieś pomysły??

Eliza

2. Data: 2005-04-03 13:23:05

Temat: Re: krwawienie z noska u dziecka
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neoxeon napisał(a):
> Macie jakieś pomysły??

laryngolog + lapisowanie, ja tak mialem jak bylem maly, bo tez mialem
krwawienia z nosa.. zabieg niestety dosc bolesny, ale za to skuteczny na
bardzo dlugo

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-04-03 19:49:44

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> laryngolog + lapisowanie, ja tak mialem jak bylem maly, bo tez mialem
> krwawienia z nosa.. zabieg niestety dosc bolesny, ale za to skuteczny na
> bardzo dlugo

nie brzmi to zachecajaco
08.04. mam wizyte u laryngologa z moim 8 letnim synem
od kilku dni krawi z nosa kilka razy dziennie i zdarza sie to tez w nocy
teraz bierze na to rutinoscorbin, wapno i cycklonamine (od piatku) ale
krwawi nadal

Aga

4. Data: 2005-04-03 21:05:30

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> nie brzmi to zachecajaco

ale jest bardzo skuteczne
wyglada to tak, ze na kawalku precika jest owinięty wacik, który lekarz
macza w takim brązowym mazidle, podgrzewa je nad palnikiem i takie
podgrzane wkłada do nosa i smaruje w środku.. przynajmniej u mnie tak to
wyglądało, a taki zabieg miałem dwa razy w róznych odstępach czasu
jest to troche bolesne, fakt, ale bez przesady, za to potem jest spokój
na conajmniej rok, dwa

5. Data: 2005-04-04 13:38:01

Od: "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za informację!!

Dla mnie taki zabieg jak na razie nie wchodzi w grę. Przyczyn krwawienia
może być baaaardzo wiele. Łącznie z podrażnieniem kroplami, alergią,
niedoborem żelaza itp. Dodatkowo krwawienia są sporadyczne i nieduże
(ciemna plamka w nosie). Wypalanie tak naprawdę nie odpowiada na pytanie o
przyczynę, a na razie to chciałabym wyjaśnić.

Pozdrawiam,

Eliza

dziwny bol w przelyku (??)
Zapalenie ściągna - gdzie leczyć ?