krwiaki po operacji tarczycy

1. Data: 2003-11-03 09:35:27

Temat: krwiaki po operacji tarczycy
Od: "joanna j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po operacji tarczycy przy ranie powstały pod skórą takie twarde miejsca.
Lekarz mówi, że sa to krwiaki i nalezy je nagrzewać. Jaka jest szansa, że
sie wchłoną? Jeżeli same sie nie wchłoną to co się z nimi robi? Czy intnieje
na to jakieś lekarstwo?

2. Data: 2003-11-03 19:21:18

Temat: Re: krwiaki po operacji tarczycy
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "joanna j" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lekarz mówi, że sa to krwiaki i nalezy je nagrzewać. Jaka jest szansa, że
> sie wchłoną? Jeżeli same sie nie wchłoną to co się z nimi robi? Czy

Krwiaki powinny się wchłonąć. By to przyśpieszyć zalecane są ciepłe okłady
i przyjmowanie leków z grupy NLPZ, np.Majamilu.
Gdyby krwiaki się utrzymywały, być może będzie trzeba je nakłuć i ściągnąć.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-11-03 20:38:27

Od: "joanna j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, pozdrawiam

4. Data: 2003-11-04 14:03:21

Od: "kr" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra jest takze masc z arniki, do kupienia w aptece lub zielarskim sklepie
za kilka zl - tylko nia na szew, a w jego okolicy, dobra na przyszlosc na
siniaki, nawet dla dzieci.
pozdrawiam
kr

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2003-11-04 14:56:32

Od: "joanna j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro napisałas o siniakach to zaczęłam mieć wątpliwości czy ta maść
skutkuje również na opisane przeze mnie krwiaki. One nie sa sine, skóra jest
normalnego koloru, tylko pod nią sa wyczuwalne duże zgrubienia.

6. Data: 2003-11-04 15:14:40

Od: "kr" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> normalnego koloru, tylko pod nią sa wyczuwalne duże zgrubienia.

napisalam "na przyszlosc" na siniaki
Mysle, ze pomoze; moj synek jest po 14 operacjach i po wielu mial takie
krwiaki. Kiedy tylko mialam pewnosc, ze pod szwem nie robi sie ropien,
stosowalam ja z powodzeniem. W kazdym razie...na pewno nie zaszkodzi.

pozdrawiam
kr
http://www.gazeta.pl/usenet/

7. Data: 2003-11-05 09:51:33

Od: "joanna j" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro tak to ruszam do apteki po maść z arniki! Dziękuję, pozdrawiam!

DObry/skuteczny paradontolog ?
Do studentów biotechnologii na UJ
Oskrzela czy krtań?a może jeszcze coś innego
uskutecznianie antykoncepcji:)
hm co to jest ??Jakie sa tego przyczyny ??