krwiodawstwo a antykoncepcja...

1. Data: 2003-01-16 09:38:21

Temat: krwiodawstwo a antykoncepcja...
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam do grupowiczow pytanie...
Czy oddawanie krwi biorac tabletki antykoncepcyjne jest wlasciwe? tzn. czy
nie ma jakiegos zagrozenia dla potencjalnego biorcy takiej krwi (bo zakladam
ze dla dawcy zadnego). Tak mi sie wydaje (jestem zupelnym laikiem), ze
biorac ww tabletki zwieksza sie poziom hormonow, ktore sie przedostaja do
krwi...
Czy w takiej sytuacji mozna "sie spuscic" czy lepiej dac sobie spokoj?

Pozdrawiam serdecznie
Berta

2. Data: 2003-01-16 09:56:54

Temat: Re: krwiodawstwo a antykoncepcja...
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Berta wrote:
> Czy oddawanie krwi biorac tabletki antykoncepcyjne jest wlasciwe?

Nie ma takiego pytania wśród zestawu pytań w ankiecie, którą wypełnia każdy
potencjalny krwiodawca przed badaniem lekarskim, także myślę że można
spokojnie oddać krew. Ja chodzę do Stacji Krwiodawctwa od ponad roku i
również lekarz nie zadał mi nigdy takiego pytania, choć osobiście mnie ono
akurat nie dotyczy.

Ania

3. Data: 2003-01-16 18:43:01

Od: "becisko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja oddawalam niedawno krew i zapytalam czy tabletki nie przeszkadza w
oddaniu krwi-i lekarka przeprowadzajaca wywiad powiedziala ze jezeli biore
wylacznie dla samej antykoncepcji (a nie dlatego ze mam jakies schorzenie
ktore moglo by sprawic ze bylabym zdyskwalifikowana) to nie ma zadnych
problemow...i oddalam:)
pamietam tez ze trzeba bylo byc naprawde zdrowym zeby oddac krew-u mnie w
klasie chcialo oddac krew z 15 osob a oddalam tylko ja i kolezanka gdyz
tylko my przeszlysmy przez caly "wywiad "pomyslnie i tylko nas z calej klasy
dopuszczono:) ludzie odpadali nawet jak mieli katar badz brali cos na
przeziebienie lub antybiotyki np. na pryszcze:)

[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży
choroba odzwierzeca w ciazy!