krytyka na kuchenych stolach

1. Data: 2005-08-24 20:54:13

Temat: krytyka na kuchenych stolach
Od: "news.onet.pl" <d...@w...amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pisze prace magisterska i brakuje mi jakiejs angegdoty
kulinarno-kulturalnej.

Przed wojna (a moze i po), kiedy brak bylo jakich kolwiek przewodnikow
po lokalach gastronomicznych, restauracjach, w gazetach nie brak bylo
recenzji
krytykow kulinarnych. Obok recenzji sztuk pojawialy sie opinie na temat
wspanialych potraw, atmosfery, wrazliwosci smakowej szefa kuchni
lub tez obrzydliwosci jedzenia i obskurnosci lokalu. Nie watpie, ze czesto
taka opinia mogla byc podyktowana osobistymi sympatiami i antypatiami
recenzenta. Tego wlasnie szukam, jakiejs recenzji krytyka kulinarnego
ktory w ramach odwetu, za to ktos "nadepnal mu na piete" sprzedal
do gazete krytyke niszczaca reputacje restauracji.

Moze ktos z Panstwa zna jakas taka lub podobna historie!

Dziekuje za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

Maciek

2. Data: 2005-08-25 15:41:34

Temat: Re: krytyka na kuchenych stolach
Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.onet.pl <d...@w...amu.edu.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Pisze prace magisterska i brakuje mi jakiejs angegdoty
> kulinarno-kulturalnej.

Zapytaj na forum humorum

3. Data: 2005-08-25 19:55:14

Od: "Michał Stanisław" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <d...@w...amu.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Moze ktos z Panstwa zna jakas taka lub podobna historie!
>
> Dziekuje za zainteresowanie tematem i pozdrawiam

Współcześnie w Polsce o *kuchni* restauracjach piszą:
Piotr Bikont;
Robert Makłowicz;
Maciej Kuroń.
Polecam korespodencje Piotra Bikonta do Roberta Makłowicza i odwrotnie.

Ukłony
m.z. :-))

4. Data: 2005-08-26 09:42:02

Od: "ela" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.onet.pl" <d...@w...amu.edu.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Pisze prace magisterska i brakuje mi jakiejs angegdoty
> kulinarno-kulturalnej.

Na pewno znalazłbyś coś w felietonach Iwaszkiewicza. On dużo i ładnie
pisał o kuchni. Zresztą jego córka, pani Maria Iwaszkiewicz, też o tym
pisze. Wstąp do biblioteki.

5. Data: 2005-08-26 19:23:33

Temat: Re[2]: krytyka na kuchenych stolach
Od: s...@p...onet.pl (Piotrek SP5FCI) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 25 sierpnia 2005 (21:55:14) można przeczytać:

dodałbym jeszcze Macieja Nowaka

--
Pozdrowienia,
73 Piotrek SP5FCI

6. Data: 2005-08-26 19:46:33

Od: "Michał Stanisław" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ładnie
> pisał o kuchni. Zresztą jego córka, pani Maria Iwaszkiewicz, też o tym

Ksiazka nosi tytuł:" Przyjęcia na Stawisku."
Dom na Stawisku to siedziba Jarosława Iwaszkiewicza.

m.z. :-))

Luzowanie drobiu (pozbycie się kosci)
Dylemat-kt.robot kuchenny wg Was wybrać ??
Firma Optimum
Kanie marynowane? kiszone?
jak zrobic zupe rybna.